Reklama

Nowe gry z Polski wchodzą na globalny rynek

Drugie półrocze to dla branży okres żniw i czas wzmożonej liczby premier. Najbliższe tygodnie zapowiadają się ciekawie.

Aktualizacja: 14.09.2021 21:00 Publikacja: 14.09.2021 20:21

Premiera pełnej wersji „Medieval Dynasty” odbędzie się  23 września. Gra zbiera bardzo dobre opinie

Premiera pełnej wersji „Medieval Dynasty” odbędzie się 23 września. Gra zbiera bardzo dobre opinie

Foto: materiały prasowe

Na 15 września zaplanowano premierę gry studia Creepy Jar „Green Hell" w wersji na PlayStation 4 na rynku japońskim. Tytuł będzie też prezentowany na cyfrowej edycji Tokyo Game Show 2021 pod koniec września. Środowa premiera w Japonii została połączona z wydaniem gry w pozostałych państwach regionu – Hongkongu, Malezji, Singapurze, Korei Południowej, Tajlandii oraz na Tajwanie. Zarząd studia podkreśla, że PlayStation 4 należy do najpopularniejszych konsol w Azji, a w samej Japonii liczba sprzedanych egzemplarzy wynosi ponad 9 mln sztuk, podczas gdy łącznie na całym świecie jest to około 115 mln. Zdaniem prezesa Krzysztofa Kwiatka grę może czekać kolejny okres wzmożonej popularności. „Green Hell" to symulator przetrwania w dżungli amazońskiej. Zadebiutował w formule tzw. wczesnego dostępu w sierpniu 2018 r., a premiera pełnej wersji odbyła się we wrześniu 2019 r.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama