Reklama
Rozwiń

Zjedli zęby na strzelaniu

W tym roku seria „Call of Duty" zaprasza swoich fanów na fronty II wojny światowej. Krótka, zaledwie sześciogodzinna, kampania dla samotnych graczy opowiada o operacji „Feniks".

Publikacja: 26.11.2021 16:00

Zjedli zęby na strzelaniu

Foto: materiały prasowe

Jej akcja zaczyna się w 1945 r., kiedy to Niemcy na każdym froncie dostają baty, choć nie zamierzają się poddać. Grupka komandosów otrzymuje rozkaz ustalenia, co takiego przygotowują. Bohaterowie – dzięki serii retrospekcji – odwiedzają najważniejsze fronty konfliktu, od Normandii przez Stalingrad po Tobruk i Midway. Klasyczną zabawę, sprowadzającą się głównie do strzelania, uatrakcyjniają przygotowane z rozmachem filmiki. Dzięki nim gracze mają wrażenie uczestniczenia w efektownym, interaktywnym widowisku rodem z Hollywood. Kampania stanowi rozgrzewkę przed daniem głównym, jakim są w „Call of Duty: Vanguard" rozgrywki sieciowe.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Plus Minus
Łukasz Foks: Chcemy dać Polakom supermoce związane z AI
Plus Minus
„Na wulkanie”: Opowieści o ludziach, którzy wypadli na zakręcie
Plus Minus
„Rondo Wiatraczna”: Rondo większe niż życie
Plus Minus
„Mickey 17”: Kolonizowana planeta jak łagier o zaostrzonym rygorze
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Plus Minus
„Wypadek na polowaniu”: Rysunkowe historie o sprawach najważniejszych
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń