Reklama
Rozwiń
Reklama

Zjedli zęby na strzelaniu

W tym roku seria „Call of Duty" zaprasza swoich fanów na fronty II wojny światowej. Krótka, zaledwie sześciogodzinna, kampania dla samotnych graczy opowiada o operacji „Feniks".

Publikacja: 26.11.2021 16:00

Zjedli zęby na strzelaniu

Foto: materiały prasowe

Jej akcja zaczyna się w 1945 r., kiedy to Niemcy na każdym froncie dostają baty, choć nie zamierzają się poddać. Grupka komandosów otrzymuje rozkaz ustalenia, co takiego przygotowują. Bohaterowie – dzięki serii retrospekcji – odwiedzają najważniejsze fronty konfliktu, od Normandii przez Stalingrad po Tobruk i Midway. Klasyczną zabawę, sprowadzającą się głównie do strzelania, uatrakcyjniają przygotowane z rozmachem filmiki. Dzięki nim gracze mają wrażenie uczestniczenia w efektownym, interaktywnym widowisku rodem z Hollywood. Kampania stanowi rozgrzewkę przed daniem głównym, jakim są w „Call of Duty: Vanguard" rozgrywki sieciowe.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
„Posłuchaj Plus Minus”: Czy inteligencja jest tylko za Platformą
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Plus Minus
Odwaga pojednania. Nieznany głos abp. Kominka
Plus Minus
„Kubek na tsunami”: Żywotna żałoba przegadana ze sztuczną inteligencją
Plus Minus
„Kaku: Ancient Seal”: Zręczny bohater
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Plus Minus
„Konflikt”: Wojna na poważnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama