Reklama

Zjedli zęby na strzelaniu

W tym roku seria „Call of Duty" zaprasza swoich fanów na fronty II wojny światowej. Krótka, zaledwie sześciogodzinna, kampania dla samotnych graczy opowiada o operacji „Feniks".

Publikacja: 26.11.2021 16:00

Zjedli zęby na strzelaniu

Foto: materiały prasowe

Jej akcja zaczyna się w 1945 r., kiedy to Niemcy na każdym froncie dostają baty, choć nie zamierzają się poddać. Grupka komandosów otrzymuje rozkaz ustalenia, co takiego przygotowują. Bohaterowie – dzięki serii retrospekcji – odwiedzają najważniejsze fronty konfliktu, od Normandii przez Stalingrad po Tobruk i Midway. Klasyczną zabawę, sprowadzającą się głównie do strzelania, uatrakcyjniają przygotowane z rozmachem filmiki. Dzięki nim gracze mają wrażenie uczestniczenia w efektownym, interaktywnym widowisku rodem z Hollywood. Kampania stanowi rozgrzewkę przed daniem głównym, jakim są w „Call of Duty: Vanguard" rozgrywki sieciowe.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
„Brat”: Bez znieczulenia
Plus Minus
„Twoja stara w stringach”: Niegrzeczne karteczki
Plus Minus
„Sygnaliści”: Nieoczekiwana zmiana zdania
Plus Minus
„Ta dziewczyna”: Kwestia perspektywy
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa” poleca. Hanna Greń: Fascynujące eksperymenty
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama