Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.07.2025 14:21 Publikacja: 04.10.2021 15:02
Foto: Adobe Stock
Zaraz po pierwszym lockdownie w branży AGD rozpoczął się trwający do dzisiaj boom. Zamknięci w domach w kolejnych falach pandemii konsumenci kupowali sprzęt, aby przynajmniej w ten sposób poprawić warunki życia. Koniunkturze sprzyjało też odwołanie przez wielu planów wakacyjnych, co przełożyło się błyskawicznie na ożywienie w branży budowlano-remontowej.
W efekcie według prognoz agencji mediowej Zenith wzrost wydatków na reklamę na 12 kluczowych rynkach świata w kategorii AGD wyniesie w 2021 roku 12,6 proc. i będzie wyższy niż wzrost reklamy ogółem, który szacowany jest w analogicznym okresie na 11,5 proc.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Amerykański prezydent grozi Japonii cłami dochodzącymi nawet do 35 proc. Analitycy twierdzą, że nie należy tych...
Prezydent Donald Trump ogłosił w środę sukces: Stany Zjednoczone osiągnęły porozumienie handlowe z Wietnamem. To...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas