Reklama
Rozwiń
Reklama

Producenci AGD inwestują coraz więcej w reklamę

Globalne wydatki branży AGD na marketing wzrosną w 2021 o 13 proc. i w kolejnych latach mają nadal szybko rosnąć.

Publikacja: 04.10.2021 15:02

Producenci AGD inwestują coraz więcej w reklamę

Foto: Adobe Stock

Zaraz po pierwszym lockdownie w branży AGD rozpoczął się trwający do dzisiaj boom. Zamknięci w domach w kolejnych falach pandemii konsumenci kupowali sprzęt, aby przynajmniej w ten sposób poprawić warunki życia. Koniunkturze sprzyjało też odwołanie przez wielu planów wakacyjnych, co przełożyło się błyskawicznie na ożywienie w branży budowlano-remontowej.

W efekcie według prognoz agencji mediowej Zenith wzrost wydatków na reklamę na 12 kluczowych rynkach świata w kategorii AGD wyniesie w 2021 roku 12,6 proc. i będzie wyższy niż wzrost reklamy ogółem, który szacowany jest w analogicznym okresie na 11,5 proc.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama