Reklama
Rozwiń
Reklama

Producenci AGD inwestują coraz więcej w reklamę

Globalne wydatki branży AGD na marketing wzrosną w 2021 o 13 proc. i w kolejnych latach mają nadal szybko rosnąć.

Publikacja: 04.10.2021 15:02

Producenci AGD inwestują coraz więcej w reklamę

Foto: Adobe Stock

Zaraz po pierwszym lockdownie w branży AGD rozpoczął się trwający do dzisiaj boom. Zamknięci w domach w kolejnych falach pandemii konsumenci kupowali sprzęt, aby przynajmniej w ten sposób poprawić warunki życia. Koniunkturze sprzyjało też odwołanie przez wielu planów wakacyjnych, co przełożyło się błyskawicznie na ożywienie w branży budowlano-remontowej.

W efekcie według prognoz agencji mediowej Zenith wzrost wydatków na reklamę na 12 kluczowych rynkach świata w kategorii AGD wyniesie w 2021 roku 12,6 proc. i będzie wyższy niż wzrost reklamy ogółem, który szacowany jest w analogicznym okresie na 11,5 proc.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama