Czas przełomu w reklamie TV
Po paru chudych latach przyszedł czas na radykalną zmianę reguł gry na polskim rynku telewizyjnym – pisze szef OmnicomMediaGroup
Agora coraz mocniej wchodzi do sieci
Zmierzch portali, nadchodzi specjalizacja. Agora uruchomiła w ubiegłym roku prawie 40 nowych serwisów internetowych. W tym roku ma podobne plany
Agora: sprzedaż czy plotka
Dementi Agory w sprawie sprzedaży kontrolnego pakietu akcji nie przekonało rynku. Polsat i Grupa ITI nie wykluczają swojego udziału, ale kupcem mógłby być...
Rewolucja w Agorze?
Właściciele kontrolnego pakietu akcji Agory szukają na niego kupca, odbyli już nawet wstępne rozmowy z potencjalnymi nabywcami – podał wczoraj, powołując s...
Zapowiedzi windują kurs
Aż o 35,9 proc. zdrożały wczoraj akcje Platformy Mediowej Point Group (PMPG). Przyczyną były optymistyczne prognozy spółki na 2008 i 2009 r. oraz kolejne z...
Telewizji Polskiej misja w nieznane
Polacy traktują abonament RTV jak napiwek. Część klientów go płaci, a część nie. W końcu nie wszyscy muszą być zachwyceni jakością posiłku i obsługi – pisz...