Hollywood chce mieć drony

Po ostatnich pomysłach na wykorzystywanie dronów do rozsyłania paczek z zakupami zrobionymi w sieci wniosek wytwórni filmowych o to, by można je było wykor...

UOKiK wygrywa z Matrasem

Na razie w Sądzie Konkurencji i Konsumentów, który podtrzymał karę finansową dla sieci księgarskiej

Coraz więcej internautów w Polsce

Między lutym i kwietniem z sieci z sieci korzystało już ponad 64 proc. z nas: prawie 19,4 mln ludzi. Czterdziesto- i pięćdziesięciolatkowie to już prawie j...

Sport nakręca reklamowy rynek

Oczekiwania dotyczące tegorocznej dynamiki ?w światowej reklamie rosną. ZenithOptimedia szacuje, że mundial wpłynie na zwiększenie wydatków ?o 1,5 mld dol.

Sukces Axel Springer: 253 tys. abonentów w internecie

Niemiecki koncern medialny Axel Springer poinformował, że w maju rekordowa ilość internautów wykupiła dostęp abonamentowy do treści w dwóch sztandarowych d...

SEO Polskie reklamy nagrodzone w Cannes

Jurorzy docenili kampanię „Język polski jest ą-ę" oraz „Bardzo Dobre Maniery" przyznając im srebrną i brązową statuetkę w kategorii PR. Mamy też nominacje...

Gaz na aukcji w internecie

Na amerykańskim portalu aukcyjnym pojawiła się ciekawa oferta: 1000 m3 rosyjskiego gazu za dolara. „To cena atrakcyjna nawet dla Ukrainy", napisał anonimow...

Młodzi rezygnują z telewizji

Internet nas przyzwyczaił do tego, że każdy serial, o którym wiemy, że jest modny oraz oglądany na całym świecie, możemy sobie ściągnąć w całości i oglądać...

Dochodowy biznes w odcinkach

Miliardy złotych z reklam przyniosły nadawcom ?najchętniej oglądane polskie seriale ostatnich lat.

W telewizji nadciąga sezon na...swatanie

Wiosenną walkę telewizji ?na kosztowne programy rozrywkowe wygrał Polsat. Jesienią obok wylansowanych przez niego nowości stacje będą na potęgę... swatać.

Zamach na prywatność? Facebook będzie precyzyjniej dopasował reklamy dla użytkowników

Facebook zamierza kompilować informacje na temat swoich użytkowników, aby precyzyjniej kierować reklamy. Nowa praktyka budzi wątpliwości obrońców prawa do...

Miliony obejrzały mecz Brazylia-Chorwacja

Mecz gospodarzy tegorocznych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej z Chorwatami obejrzało 5,39 mln polskich fanów futbolu. A przynajmniej przez chwilę zerkało n...

Boom na gwiazdy w reklamach

Znana twarz w reklamie zazwyczaj jest gwarancją sukcesu. Nic dziwnego, że także polskie firmy chętnie z tego korzystają.

E-handel zdobył kolejny bastion

To przełom. Polacy przekonali się do kupowania online materiałów budowlano-remontowych. Zainteresowanie e-klientów tymi towarami wzrosło w ciągu roku aż o...

Boom na gwiazdy w reklamach

Znana twarz to wciąż najlepszy sposób na osiągnięcie wzrostu sprzedaży.

Po wannę, kran i lampę idziemy do Internetu

Urządzający mieszkanie Polacy zamiast do marketu budowlanego coraz częściej zaglądają do Internetu. Już 60 proc. internautów produkty związane z remontem i...

W sobotę rusza największy festiwal reklamowy świata

To mniej niż przed rokiem. Ale globalnie festiwal przyciągnął rekordową liczbę reklamowych zgłoszeń: 37,4 tys.

Cyberbezpieczeństwo - eksperci PwC

Czy jako szef spółki wiem, że firma więcej nakładów ponosi na kawę dla pracowników ?niż na cyberbezpieczeństwo klientów i zasobów przedsiębiorstwa? – pytaj...

Mundial to także święto hakerów

Darmowe hotspoty i uliczne ładowarki do urządzeń mobilnych to ulubione obszary aktywności cyberprzestępców.

TVN zakończył pierwszy etap buy-backu

Telewizyjna spółka skupiła 5 mln akcji. W tym 2,45 mln akcji od akcjonariuszy mniejszościowych, płacąc 20 zł za akcję i 100 mln zł łącznie – podała.