Jak podaje Edipresse, magazyn jest kierowany do czytelniczek powyżej 35 roku życia. - Badania dowodzą, że pomimo bogatej oferty rynkowej, jest miejsce na nowe pismo w segmencie pism luksusowych. Czytelniczki widzą różnicę pomiędzy tytułami, które już znają a Urodą Życia i deklarują silną chęć zakupu – mówi Alicja Modzelewska, dyrektor zarządzająca Edipresse Polska. Nowy magazyn będzie rywalizował o miejsce na rynku, na którym od lat są takie tytuły, jak „Twój Styl", „Pani" „Zwierciadło" czy „Elle". Jak podaje Presserwis, wydawca liczy na to, że tytuł uzyska średnią sprzedaż na poziomie 80 tys. egz. (czyli mniej więcej taką, jak „Pani", „Zwierciadło" czy „Wysokie Obcasy Ekstra").

Pismo kosztuje 7,99 zł, ma 220 stron, jego redaktor naczelną jest Anna Maruszeczko – dziennikarka radiowa i telewizyjna. Makietę magazynu stworzyła Maryjane Fahey (ma w portfolio makiety „BusinessWeeka" i „Tatlera").