W ostatnim dniu festiwalu reklamowego odbywającego się co roku w słoweńskim Portorożu rozdano nagrody w ośmiu kategoriach (m.in. media, prasa, film i reklama zewnętrzna). Polskie agencje dostały 14 nominacji, z czego osiem przełożyło się na nagrody. Złote Bębny wręczono w piątek agencji VML Poland w kategorii kampanie zintegrowane za kampanię społeczną wymyśloną dla Fundacji PZU "Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym". Drugie złoto dostała w kategorii media agencja Havas Worldwide Warsaw za kampanię „Alternatywny komentarz" wymyślona dla platformy nc+.
Specjalną Good Cause Brand Grand Prix Award otrzymała agencja Cheil Poland za kampanię »Bardzo dobre maniery« przygotowaną dla PCK. W wybranych restauracjach w Polsce pozostawienie na talerzu sztućców ułożonych w krzyż skutkowało tym, że kelner wraz z rachunkiem przynosił wtedy cegiełkę potwierdzającą dobrowolną przeznaczaną potem przez PCK na zakup ciepłych posiłków dla dzieci.
Srebrne bębny dostały: w kategorii film– McCann Worldgroup Polska za "Test z matematyki", w kategorii prasa - Ogilvy&Mather Warsaw za pracę „Fail Hitler", w kategorii komunikacja bezpośrednia – Isobar Polska za Kartki „witajki" przygotowane dla Fundacji Itaka, w kategorii wzornictwo marki i identyfikacja korporacyjna - agencja Walk, w kategorii kampania zintegrowana - Agencja Next za »Historia Prince Polo na Islandii«, w kategorii media - Cheil Poland za »Bardzo dobre maniery«.
Łącznie przywieziemy z Portoroża dwa grand prix, osiem złotych i osiem srebrnych nagród.