Zawsze pozostanie przestrzeń na rynku, w której będzie zapotrzebowanie na lepiej dopasowane do potrzeb i przyjaźniejsze dla odbiorcy reklamy - mówi Rotem D...
Już dziesięć nominacji do nagród dostały polskie agencje reklamowe na tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions. Pierwszych laureatów w części...
Grupa Gremi Media stawia na rozwój nowych kanałów komunikacji z odbiorcami treści. Wydawca „Parkietu" i „Rzeczpospolitej" wzmacnia pozycję w segmencie e-wy...
Nowymi kandydatami do rady nadzorczej mediowej spółki są Anna Kryńska-Godlewska i Andrzej Dobosz zgłoszeni przez udziałowców o najwyższych pakietach akcji.
Dobre samopoczucie w sklepie czy restauracji wywołane przez specjalnie skomponowany aromat i muzykę przekłada się na lepszą ocenę tego miejsca i skłania do...
Wydatki na reklamę w polskiej sieci mogą sięgnąć w tym roku 3,75 mld zł – ocenia IAB Polska. Wiele zależy jednak od reakcji firm na podatki: bankowy i obro...
Na świecie po gazety w papierowej wersji sięga wciąż codziennie 2,7 mld dorosłych ludzi - podało w swoim corocznym raporcie Stowarzyszenie Wydawców Gazet i...
Nasz najlepszy napastnik postanowił zbliżyć się do swoich fanów i w nawiązaniu do tegorocznego turnieju stworzył – wspólnie ze spółką Fuero Games – mobilną...
Mimo nieudanej przygody z GfK i zawarcia na 3,5 roku umowy na badanie internetu z Gemiusem PBI wciąż jest zdeterminowane, by w przyszłości wybierać wykonaw...
Pod pojęciem „e-commerce-u” rozumiemy po prostu handel w internecie. Wartość całego polskiego rynku e-commerce w roku 2015 to szacunkowa kwota w przedziale...
11 bit studios, The Farm 51, a teraz CI Games – wszystkie te firmy przełożyły premiery na późniejsze terminy. Reakcja inwestorów? Mocna przecena akcji.
Najwyższą spontaniczną znajomość sponsorów mistrzostw Euro 2016 mają Orange i Coca-Cola, a wśród sponsorów polskiej reprezentacji piłki nożnej: Lotos i Bie...