Reklama

CNN najbardziej wpływową marką informacyjną

Media działające pod marką CNN docierają do najwyższego odsetka (36 proc.) najbardziej wpływowych osób na świecie.

Aktualizacja: 02.11.2016 16:16 Publikacja: 02.11.2016 15:26

CNN najbardziej wpływową marką informacyjną

Foto: Wikimedia

Tak wynika z  najnowszej edycji badania Ipsos Affluent Survey Global (analizuje zasięg międzynarodowych marek informacyjnych w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, w rejonie Azji i Pacyfiku i w Ameryce Południowej). Firma bada, jakie marki docierają do górnych 13 – 18 proc. dorosłych osób sklasyfikowanych według ich dochodów poprzez kanał telewizyjny i rozmaite platformy cyfrowe (strony www, aplikacje mobilne itd.).

W najnowszej edycji badania prowadzi CNN, za którym plasują się: BBC (z zasięgiem na poziomie 27 proc. ), Sky News (24 proc.), euronews (20 proc. ), Bloomberg (15 proc.), CNBC (14 proc.),  Time (11 proc.), Forbes i Al Jazeera English (po 10 proc. ) oraz Financial Times ( 9 proc.).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama