CNN najbardziej wpływową marką informacyjną

Media działające pod marką CNN docierają do najwyższego odsetka (36 proc.) najbardziej wpływowych osób na świecie.

Aktualizacja: 02.11.2016 16:16 Publikacja: 02.11.2016 15:26

CNN najbardziej wpływową marką informacyjną

Foto: Wikimedia

Tak wynika z  najnowszej edycji badania Ipsos Affluent Survey Global (analizuje zasięg międzynarodowych marek informacyjnych w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, w rejonie Azji i Pacyfiku i w Ameryce Południowej). Firma bada, jakie marki docierają do górnych 13 – 18 proc. dorosłych osób sklasyfikowanych według ich dochodów poprzez kanał telewizyjny i rozmaite platformy cyfrowe (strony www, aplikacje mobilne itd.).

W najnowszej edycji badania prowadzi CNN, za którym plasują się: BBC (z zasięgiem na poziomie 27 proc. ), Sky News (24 proc.), euronews (20 proc. ), Bloomberg (15 proc.), CNBC (14 proc.),  Time (11 proc.), Forbes i Al Jazeera English (po 10 proc. ) oraz Financial Times ( 9 proc.).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama