CNN najbardziej wpływową marką informacyjną

Media działające pod marką CNN docierają do najwyższego odsetka (36 proc.) najbardziej wpływowych osób na świecie.

Aktualizacja: 02.11.2016 16:16 Publikacja: 02.11.2016 15:26

CNN najbardziej wpływową marką informacyjną

Foto: Wikimedia

Tak wynika z  najnowszej edycji badania Ipsos Affluent Survey Global (analizuje zasięg międzynarodowych marek informacyjnych w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, w rejonie Azji i Pacyfiku i w Ameryce Południowej). Firma bada, jakie marki docierają do górnych 13 – 18 proc. dorosłych osób sklasyfikowanych według ich dochodów poprzez kanał telewizyjny i rozmaite platformy cyfrowe (strony www, aplikacje mobilne itd.).

W najnowszej edycji badania prowadzi CNN, za którym plasują się: BBC (z zasięgiem na poziomie 27 proc. ), Sky News (24 proc.), euronews (20 proc. ), Bloomberg (15 proc.), CNBC (14 proc.),  Time (11 proc.), Forbes i Al Jazeera English (po 10 proc. ) oraz Financial Times ( 9 proc.).

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie
Media
Solorz miał nosa kupując Interię. Najnowszy ranking polskich wydawców internetowych
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Chińczycy przegrali w sądzie w USA w sprawie TikToka. Co dalej z aplikacją?