Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.11.2016 16:16 Publikacja: 02.11.2016 15:26
Foto: Wikimedia
Tak wynika z najnowszej edycji badania Ipsos Affluent Survey Global (analizuje zasięg międzynarodowych marek informacyjnych w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, w rejonie Azji i Pacyfiku i w Ameryce Południowej). Firma bada, jakie marki docierają do górnych 13 – 18 proc. dorosłych osób sklasyfikowanych według ich dochodów poprzez kanał telewizyjny i rozmaite platformy cyfrowe (strony www, aplikacje mobilne itd.).
W najnowszej edycji badania prowadzi CNN, za którym plasują się: BBC (z zasięgiem na poziomie 27 proc. ), Sky News (24 proc.), euronews (20 proc. ), Bloomberg (15 proc.), CNBC (14 proc.), Time (11 proc.), Forbes i Al Jazeera English (po 10 proc. ) oraz Financial Times ( 9 proc.).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas