Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.10.2016 08:59 Publikacja: 25.10.2016 07:14
Foto: materiały prasowe
Zwycięską kampanię przygotowały MediaCom Warszawa, Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i CPC. Łącznie jury wręczyło 57 statuetek (w tym dziewięć złotych) w 24 kategoriach. Złoto dostały: kampania „Yes!tem kobietą – tampony o.b." – przygotowana przez MEC dla Johnson& Johnson; (w kategorii: artykuły nieżywnościowe), „Kredyt gotówkowy Wypożyczka" – przygotowana przez GPD Assets i Starcom dla Eurobanku (w kategorii bankowość), „Kuchnia Spotkań IKEA" – przygotowaną przez Kalicińscy.com, Garden of Words, Blue Ivy, K2, Performance Media i MEC dla IKEA Retail; (w kategorii: brand experience), „Nocna zmiana" – przygotowana przez McCann Worldgroup, MEC dla Walmarku (w kategorii: leki i suplementy diety), „#ryjkuźniara" – przygotowana przez DDB&tribal, dla Projekt: Polska (dwie złote statuetki - w kategorii: limited budżet i pro bono), „Pascal kontra Okrasa" – przygotowana przez GPD Agency dla Lidl (w kategorii: long term marketing excellence), „Żabka. Mały Wielki Sklep" – przygotowana przez PZL dla Żabka Polska (w kategorii: sprzedaż) oraz „Młodzi bogowie" – przygotowana przez BBDO Warszawa i Starcom dla Prudentiala (w kategorii: ubezpieczenia i inwestycje).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Warner Bros. Discovery, właściciel CNN, a w Polsce TVN, kolejny raz w ciągu kilkunastu miesięcy jest na językach...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Martin Śliwa został uhonorowany tytułem dziennikarza roku branży techniki motoryzacyjnej: Trade Press Award 2025.
Po trzech kwartałach frekwencja w polskich kinach jest niższa niż rok temu. IV kwartał miał diametralnie zmienić...
Minimum 300 mln zł rocznie kosztować będzie państwo wdrożenie przepisów przyjętej przez rząd nowelizacji ustawy...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Rada ministrów przyjęła dziś projekt nowelizacji ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa. To drugie podej...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas