Reklama

Effie: Kampania reklamowa Play najskuteczniejsza

Grand prix konkursu Effie, w którym nagradzane są najefektywniejsze reklamy, dostała tym razem kampania operatora Play – „Wszyscy przechodzą do Play".

Aktualizacja: 25.10.2016 08:59 Publikacja: 25.10.2016 07:14

Effie: Kampania reklamowa Play najskuteczniejsza

Foto: materiały prasowe

Zwycięską kampanię przygotowały MediaCom Warszawa, Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i CPC. Łącznie jury wręczyło 57 statuetek (w tym dziewięć złotych) w 24 kategoriach. Złoto dostały: kampania „Yes!tem kobietą – tampony o.b." – przygotowana przez MEC dla Johnson& Johnson; (w kategorii: artykuły nieżywnościowe), „Kredyt gotówkowy Wypożyczka" – przygotowana przez GPD Assets i Starcom dla Eurobanku (w kategorii bankowość), „Kuchnia Spotkań IKEA" – przygotowaną przez Kalicińscy.com, Garden of Words, Blue Ivy, K2, Performance Media i MEC dla IKEA Retail; (w kategorii: brand experience), „Nocna zmiana" – przygotowana przez McCann Worldgroup, MEC dla Walmarku (w kategorii: leki i suplementy diety), „#ryjkuźniara" – przygotowana przez DDB&tribal, dla Projekt: Polska (dwie złote statuetki - w kategorii: limited budżet i pro bono), „Pascal kontra Okrasa" – przygotowana przez GPD Agency dla Lidl (w kategorii: long term marketing excellence), „Żabka. Mały Wielki Sklep" – przygotowana przez PZL dla Żabka Polska (w kategorii: sprzedaż) oraz „Młodzi bogowie" – przygotowana przez BBDO Warszawa i Starcom dla Prudentiala (w kategorii: ubezpieczenia i inwestycje).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama