Effie: Kampania reklamowa Play najskuteczniejsza

Grand prix konkursu Effie, w którym nagradzane są najefektywniejsze reklamy, dostała tym razem kampania operatora Play – „Wszyscy przechodzą do Play".

Aktualizacja: 25.10.2016 08:59 Publikacja: 25.10.2016 07:14

Effie: Kampania reklamowa Play najskuteczniejsza

Foto: materiały prasowe

Zwycięską kampanię przygotowały MediaCom Warszawa, Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i CPC. Łącznie jury wręczyło 57 statuetek (w tym dziewięć złotych) w 24 kategoriach. Złoto dostały: kampania „Yes!tem kobietą – tampony o.b." – przygotowana przez MEC dla Johnson& Johnson; (w kategorii: artykuły nieżywnościowe), „Kredyt gotówkowy Wypożyczka" – przygotowana przez GPD Assets i Starcom dla Eurobanku (w kategorii bankowość), „Kuchnia Spotkań IKEA" – przygotowaną przez Kalicińscy.com, Garden of Words, Blue Ivy, K2, Performance Media i MEC dla IKEA Retail; (w kategorii: brand experience), „Nocna zmiana" – przygotowana przez McCann Worldgroup, MEC dla Walmarku (w kategorii: leki i suplementy diety), „#ryjkuźniara" – przygotowana przez DDB&tribal, dla Projekt: Polska (dwie złote statuetki - w kategorii: limited budżet i pro bono), „Pascal kontra Okrasa" – przygotowana przez GPD Agency dla Lidl (w kategorii: long term marketing excellence), „Żabka. Mały Wielki Sklep" – przygotowana przez PZL dla Żabka Polska (w kategorii: sprzedaż) oraz „Młodzi bogowie" – przygotowana przez BBDO Warszawa i Starcom dla Prudentiala (w kategorii: ubezpieczenia i inwestycje).

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie