Reklama

Facebook stawia na transmisje na żywo

Transmitowanie filmów na żywo cieszy się na Facebooku coraz większą popularnością. Znany serwis społecznościowy chce konkurować w tym zakresie z kanałem YouTubu oraz aplikacją Twittera, Periscope.

Aktualizacja: 23.10.2016 15:49 Publikacja: 23.10.2016 15:21

Facebook stawia na transmisje na żywo

Foto: www.live.fb.com

Od maja do października bieżącego roku liczba transmisji na żywo wzrosła na Facebooku czterokrotnie. Filmy były udostępniane przez użytkowników z całego świata, a nawet z kosmosu. Popularny serwis społecznościowy odkrył przewagę nagrań transmitowanych w czasie aktualnym – okazało się, że generują średnio 10 razy więcej komentarzy i są wyświetlane 3 razy dłużej niż zwykłe filmiki na portalu.

Zasługą tak nagłego wzrostu popularności transmisji nadawanych na żywo była głośna kampania reklamowa stworzona przez Facebooka, która miała na celu zachęcenie użytkowników portalu do korzystania z nowej funkcji. Jak dotąd panowało przekonanie, że transmisje na żywo są przeznaczone przede wszystkim dla znanych osób i celebrytów, których śledzą rzesze fanów. Facebook skutecznie obalił ten mit. Teraz z opcji korzysta coraz więcej zwykłych osób, które chcą podzielić się ze znajomymi swoją pasją, opiniami bądź po prostu wyjątkowym zdarzeniem, w którym brali udział.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama