Facebook stawia na transmisje na żywo

Transmitowanie filmów na żywo cieszy się na Facebooku coraz większą popularnością. Znany serwis społecznościowy chce konkurować w tym zakresie z kanałem YouTubu oraz aplikacją Twittera, Periscope.

Aktualizacja: 23.10.2016 15:49 Publikacja: 23.10.2016 15:21

Facebook stawia na transmisje na żywo

Foto: www.live.fb.com

Od maja do października bieżącego roku liczba transmisji na żywo wzrosła na Facebooku czterokrotnie. Filmy były udostępniane przez użytkowników z całego świata, a nawet z kosmosu. Popularny serwis społecznościowy odkrył przewagę nagrań transmitowanych w czasie aktualnym – okazało się, że generują średnio 10 razy więcej komentarzy i są wyświetlane 3 razy dłużej niż zwykłe filmiki na portalu.

Zasługą tak nagłego wzrostu popularności transmisji nadawanych na żywo była głośna kampania reklamowa stworzona przez Facebooka, która miała na celu zachęcenie użytkowników portalu do korzystania z nowej funkcji. Jak dotąd panowało przekonanie, że transmisje na żywo są przeznaczone przede wszystkim dla znanych osób i celebrytów, których śledzą rzesze fanów. Facebook skutecznie obalił ten mit. Teraz z opcji korzysta coraz więcej zwykłych osób, które chcą podzielić się ze znajomymi swoją pasją, opiniami bądź po prostu wyjątkowym zdarzeniem, w którym brali udział.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku