Aktualizacja: 23.10.2016 15:49 Publikacja: 23.10.2016 15:21
Foto: www.live.fb.com
Od maja do października bieżącego roku liczba transmisji na żywo wzrosła na Facebooku czterokrotnie. Filmy były udostępniane przez użytkowników z całego świata, a nawet z kosmosu. Popularny serwis społecznościowy odkrył przewagę nagrań transmitowanych w czasie aktualnym – okazało się, że generują średnio 10 razy więcej komentarzy i są wyświetlane 3 razy dłużej niż zwykłe filmiki na portalu.
Zasługą tak nagłego wzrostu popularności transmisji nadawanych na żywo była głośna kampania reklamowa stworzona przez Facebooka, która miała na celu zachęcenie użytkowników portalu do korzystania z nowej funkcji. Jak dotąd panowało przekonanie, że transmisje na żywo są przeznaczone przede wszystkim dla znanych osób i celebrytów, których śledzą rzesze fanów. Facebook skutecznie obalił ten mit. Teraz z opcji korzysta coraz więcej zwykłych osób, które chcą podzielić się ze znajomymi swoją pasją, opiniami bądź po prostu wyjątkowym zdarzeniem, w którym brali udział.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas