Mobilne wpływy Facebooka podskoczą o 16 mld dol.

Stanie się to tylko w ciągu dwóch najbliższych lat. Przychody z reklam wyświetlanych na Facebooku jego mobilnym użytkownikom dobiją wtedy do prawie 38 mld dol. – prognozuje eMarketer.

Publikacja: 31.10.2016 17:45

Główny dyrektor ds. produktu i Sheryl Sandberg, szef operacyjny Facebooka

Główny dyrektor ds. produktu i Sheryl Sandberg, szef operacyjny Facebooka

Foto: AFP

Według tej firmy,  w  tym roku mobilne wpływy największej platformy społecznościowej świata wyniosą 21,98 mld dol. i  będą o 66,6 proc. wyższe niż rok wcześniej (całkowite wpływy sięgną 26 mld dol. i  wzrosną rok do roku o 46 proc.).

W kolejnych latach będą rosły już nieco wolniej, ale wciąż w dwucyfrowym tempie: w 2017 roku wyniosą 29,71 mld dol., a w 2018: 37,98 mld dol. –  Facebook wciąż mocno stawia na rozbudowywanie swoich produktów i usług i jego flagowa platforma wciąż rośnie w każdych badaniach, które śledzimy. A inne produkty, jak Instagram, WhatsApp i Messenger, także dobrze sobie radzą. Przed wyzwaniem w postaci zdobycia rynku wciąż stoi jeszcze Oculus, ale wirtualna rzeczywistość to dziś w ogóle raczkujący rynek – komentuje Debra Aho Williamson, główna analityk eMarketera, który zakłada, że reklamodawcy nie będą się od serwisu odwracać w najbliższym czasie, ale co najwyżej będą przykładać większą wagę do jego wyników.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama