Reklama

Mobilne wpływy Facebooka podskoczą o 16 mld dol.

Stanie się to tylko w ciągu dwóch najbliższych lat. Przychody z reklam wyświetlanych na Facebooku jego mobilnym użytkownikom dobiją wtedy do prawie 38 mld dol. – prognozuje eMarketer.

Publikacja: 31.10.2016 17:45

Główny dyrektor ds. produktu i Sheryl Sandberg, szef operacyjny Facebooka

Główny dyrektor ds. produktu i Sheryl Sandberg, szef operacyjny Facebooka

Foto: AFP

Według tej firmy,  w  tym roku mobilne wpływy największej platformy społecznościowej świata wyniosą 21,98 mld dol. i  będą o 66,6 proc. wyższe niż rok wcześniej (całkowite wpływy sięgną 26 mld dol. i  wzrosną rok do roku o 46 proc.).

W kolejnych latach będą rosły już nieco wolniej, ale wciąż w dwucyfrowym tempie: w 2017 roku wyniosą 29,71 mld dol., a w 2018: 37,98 mld dol. –  Facebook wciąż mocno stawia na rozbudowywanie swoich produktów i usług i jego flagowa platforma wciąż rośnie w każdych badaniach, które śledzimy. A inne produkty, jak Instagram, WhatsApp i Messenger, także dobrze sobie radzą. Przed wyzwaniem w postaci zdobycia rynku wciąż stoi jeszcze Oculus, ale wirtualna rzeczywistość to dziś w ogóle raczkujący rynek – komentuje Debra Aho Williamson, główna analityk eMarketera, który zakłada, że reklamodawcy nie będą się od serwisu odwracać w najbliższym czasie, ale co najwyżej będą przykładać większą wagę do jego wyników.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama