Aktualizacja: 31.10.2016 17:45 Publikacja: 31.10.2016 17:45
Główny dyrektor ds. produktu i Sheryl Sandberg, szef operacyjny Facebooka
Foto: AFP
Według tej firmy, w tym roku mobilne wpływy największej platformy społecznościowej świata wyniosą 21,98 mld dol. i będą o 66,6 proc. wyższe niż rok wcześniej (całkowite wpływy sięgną 26 mld dol. i wzrosną rok do roku o 46 proc.).
W kolejnych latach będą rosły już nieco wolniej, ale wciąż w dwucyfrowym tempie: w 2017 roku wyniosą 29,71 mld dol., a w 2018: 37,98 mld dol. – Facebook wciąż mocno stawia na rozbudowywanie swoich produktów i usług i jego flagowa platforma wciąż rośnie w każdych badaniach, które śledzimy. A inne produkty, jak Instagram, WhatsApp i Messenger, także dobrze sobie radzą. Przed wyzwaniem w postaci zdobycia rynku wciąż stoi jeszcze Oculus, ale wirtualna rzeczywistość to dziś w ogóle raczkujący rynek – komentuje Debra Aho Williamson, główna analityk eMarketera, który zakłada, że reklamodawcy nie będą się od serwisu odwracać w najbliższym czasie, ale co najwyżej będą przykładać większą wagę do jego wyników.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas