Mobilne wpływy Facebooka podskoczą o 16 mld dol.

Stanie się to tylko w ciągu dwóch najbliższych lat. Przychody z reklam wyświetlanych na Facebooku jego mobilnym użytkownikom dobiją wtedy do prawie 38 mld dol. – prognozuje eMarketer.

Publikacja: 31.10.2016 17:45

Główny dyrektor ds. produktu i Sheryl Sandberg, szef operacyjny Facebooka

Główny dyrektor ds. produktu i Sheryl Sandberg, szef operacyjny Facebooka

Foto: AFP

Według tej firmy,  w  tym roku mobilne wpływy największej platformy społecznościowej świata wyniosą 21,98 mld dol. i  będą o 66,6 proc. wyższe niż rok wcześniej (całkowite wpływy sięgną 26 mld dol. i  wzrosną rok do roku o 46 proc.).

W kolejnych latach będą rosły już nieco wolniej, ale wciąż w dwucyfrowym tempie: w 2017 roku wyniosą 29,71 mld dol., a w 2018: 37,98 mld dol. –  Facebook wciąż mocno stawia na rozbudowywanie swoich produktów i usług i jego flagowa platforma wciąż rośnie w każdych badaniach, które śledzimy. A inne produkty, jak Instagram, WhatsApp i Messenger, także dobrze sobie radzą. Przed wyzwaniem w postaci zdobycia rynku wciąż stoi jeszcze Oculus, ale wirtualna rzeczywistość to dziś w ogóle raczkujący rynek – komentuje Debra Aho Williamson, główna analityk eMarketera, który zakłada, że reklamodawcy nie będą się od serwisu odwracać w najbliższym czasie, ale co najwyżej będą przykładać większą wagę do jego wyników.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku