Vistula liczy na jesień

Wrześniowy wzrost sprzedaży Vistuli nie był już tak imponujący jak w poprzednich miesiącach, ale październik zapowiada się dobrze.

Kampania wyborcza w USA uziemiła handel

Amerykańscy handlowcy narzekają, iż kampania prezydencka Clinton vs. Trump odwraca uwagę klientów od zakupów jak żadna inna w historii.

#RZECZoBIZNESIE: Michał Kanownik: 500 plus nie przekłada się na podwyżki cen elektroniki i AGD

Nie tylko 500 plus miało pozytywny wpływ na rynek RTV i AGD w 2016 roku – uważa Michał Kanownik, prezes Związku Importerów i Producentów Sprzętu Elektryczn...

Polskie szminki podbijają Azję

Kosmetyki kolorowe stały się jedną z polskich specjalności eksportowych. Polscy producenci mogą zwiększyć ich sprzedaż, zwłaszcza na odległych rynkach.

Centra handlowe: jakie marki wejdą do Polski

Coraz więcej marek premium i luksusowych rozważa rozwój w Polsce - mówi Anna Hofman, ekspert firmy Cushman & Wakefield.

Dzieci często decydują o rodzinnych zakupach

Co ważne, ich głos liczy się przy kupnie nie tylko gier czy ubrań, ale też w przypadku mebli czy przy wyborze miejsca wakacyjnego wyjazdu.

800 tys. gazet do kosza. Internauci zapowiadają bojkot Rossmana za krytykę 500+

W październikowym wydaniu Skarbu, darmowego miesięcznika dystrybuowanego w galeriach Rossmann, ukazały się dwa artykuły krytycznie opisujące program 500+....

Popularny sklep internetowy Merlin na nowo zdobywa klientów

E-sklep wychodzi z tarapatów. Realizuje już kilkadziesiąt tysięcy zamówień miesięcznie.

Polacy ruszyli na zakupy z tabletami i smartfonami

Rynek mobilnych zakupów błyskawicznie rośnie. To początek boomu.

LPP liczy na poprawę także w kolejnych miesiącach

Odzieżowy gigant po zaskakująco dobrym wrześniu jest zadowolony z odbioru kolekcji przez klientów.

Luksusowe marki można dostać już nawet w dyskontach

Luksus coraz mniej wyniosły i niedostępny. Biedronka rusza ze sprzedażą kolekcji Macieja Zienia, a za miesiąc do sklepów H&M trafi kolekcja od Kenzo.

Batalia o sklepy otwarte w niedzielę

Sejm rozpoczął prace nad obywatelskim projektem ustawy o ograniczeniu pracy sklepów w niedzielę.

eBay nie kupi Allegro? Ofertę serwisu przebiły fundusze inwestycyjne

Grupy funduszy inwestycyjnych miały złożyć najwyższe oferty na zakup polskiej grupy e-handlowej. Ma chodzić o ok. 3 mld dol.

Blue Media:51 proc. Polaków wybiera opcję płatności za pobraniem przy zakupach przez Internet

Zakupy internetowe w Polsce wciąż nie są jeszcze popularne. Badania pokazują, że równie ostrożnie jak do e-commerce podchodzimy do płatności online.

Polacy znów ruszyli do centrów handlowych

Ożywienie konsumpcji widać gołym okiem, co należy łączyć z efektem 500+ – mówi Grzegorz Łaptaś, dyrektor w dziale doradztwa strategicznego PwC.

LPP zaskoczył skokiem sprzedaży

Ciepły i słoneczny wrzesień zaszkodził obuwniczemu CCC, ale dla odzieżowego LPP był to miesiąc największej poprawy od lat.

Sieć handlowa Biedronka znów podnosi pensje

Największa sieć handlowa już drugi raz w tym roku zwiększa wynagrodzenia. Pierwsza podwyżka weszła w życie w kwietniu

Sklepy online. Polacy nieufni wobec e-commerce

Według badań Shopper Study, przeprowadzonych przez firmę Henkel, ponad 75 proc. badanych odwiedza tradycyjne placówki handlowe co najmniej kilka razy w tyg...

Kasy fiskalne pracujące online. Polacy nie chcą e-paragonów

Wprowadzanie e-paragonów może napotkać opór z niespodziewanej strony – Polacy nie życzą sobie, by instytucje rządowe wiedziały, co kupują.

Samsung ostrzega: nasza pralka może wybuchnąć

Koreański koncern Samsung Electronics ostrzega przed kolejnym swoim produktem. Tym razem przed pralką, która może eksplodować i zranić użytkownika