Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 06.09.2017 16:20 Publikacja: 06.09.2017 15:53
Foto: materiały prasowe
W czasie, gdy klienci Biedronki walczą o Świeżaki, a klienci Lidla szukają Lidlaków, sieć Spar postanowiła kusić swoich klientów maskotkami z serii filmów „Epoka lodowcowa". Program zbierania naklejek i wymieniania ich na maskotki jest ewidentnie odpowiedzią na akcje marketingowe gigantów polskiego rynku.
W ramach akcji naklejkowej, za każde wydane 25 zł klient Spar otrzyma naklejkę – 4 zebrane punkty dają możliwość kupna kubka z motywem z filmu w promocyjnej cenie, a 6 punktów daje możliwość zakupu maskotki. Wśród maskotek jest również Wiewiór, ulubieniec większości fanów „Epoki lodowcowej". Wszystkie maskotki, co oczywiste, są licencjonowane przez wytwórnię produkującą filmy z serii.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prezydent USA Donald Trump ogłosił w środę, że zawarł umowę handlową z prezydentem Korei Południowej Lee Jae Myu...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Handlowa grupa w tym roku mocno zwiększa przychody i zyski, a nowe Żabki wyrastają jak grzyby po deszczu. Ale dy...
Policja i prokuratura nadal zbierają dowody, że Hindenburg Research dopuścił się przestępstwa publikując raport...
Amazon planuje zwolnić nawet 30 tysięcy pracowników korporacyjnych, rozpoczynając już od wtorku – dowiedziała si...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Prezydent USA Donald Trump i premierka Japonii Sanae Takaichi podpisali we wtorek umowę ramową w sprawie zabezpi...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas