Odpowiedź Spar na Świeżaki i Lidlaki

Kolejna sieć sklepów kusi pluszakami. Sieć Spar będzie rozdawać maskotki z filmu.

Aktualizacja: 06.09.2017 16:20 Publikacja: 06.09.2017 15:53

Odpowiedź Spar na Świeżaki i Lidlaki

Foto: materiały prasowe

W czasie, gdy klienci Biedronki walczą o Świeżaki, a klienci Lidla szukają Lidlaków, sieć Spar postanowiła kusić swoich klientów maskotkami z serii filmów „Epoka lodowcowa". Program zbierania naklejek i wymieniania ich na maskotki jest ewidentnie odpowiedzią na akcje marketingowe gigantów polskiego rynku.

W ramach akcji naklejkowej, za każde wydane 25 zł klient Spar otrzyma naklejkę – 4 zebrane punkty dają możliwość kupna kubka z motywem z filmu w promocyjnej cenie, a 6 punktów daje możliwość zakupu maskotki. Wśród maskotek jest również Wiewiór, ulubieniec większości fanów „Epoki lodowcowej". Wszystkie maskotki, co oczywiste, są licencjonowane przez wytwórnię produkującą filmy z serii.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?