Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 06.09.2017 16:20 Publikacja: 06.09.2017 15:53
Foto: materiały prasowe
W czasie, gdy klienci Biedronki walczą o Świeżaki, a klienci Lidla szukają Lidlaków, sieć Spar postanowiła kusić swoich klientów maskotkami z serii filmów „Epoka lodowcowa". Program zbierania naklejek i wymieniania ich na maskotki jest ewidentnie odpowiedzią na akcje marketingowe gigantów polskiego rynku.
W ramach akcji naklejkowej, za każde wydane 25 zł klient Spar otrzyma naklejkę – 4 zebrane punkty dają możliwość kupna kubka z motywem z filmu w promocyjnej cenie, a 6 punktów daje możliwość zakupu maskotki. Wśród maskotek jest również Wiewiór, ulubieniec większości fanów „Epoki lodowcowej". Wszystkie maskotki, co oczywiste, są licencjonowane przez wytwórnię produkującą filmy z serii.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas