Reklama

Odpowiedź Spar na Świeżaki i Lidlaki

Kolejna sieć sklepów kusi pluszakami. Sieć Spar będzie rozdawać maskotki z filmu.

Aktualizacja: 06.09.2017 16:20 Publikacja: 06.09.2017 15:53

Odpowiedź Spar na Świeżaki i Lidlaki

Foto: materiały prasowe

W czasie, gdy klienci Biedronki walczą o Świeżaki, a klienci Lidla szukają Lidlaków, sieć Spar postanowiła kusić swoich klientów maskotkami z serii filmów „Epoka lodowcowa". Program zbierania naklejek i wymieniania ich na maskotki jest ewidentnie odpowiedzią na akcje marketingowe gigantów polskiego rynku.

W ramach akcji naklejkowej, za każde wydane 25 zł klient Spar otrzyma naklejkę – 4 zebrane punkty dają możliwość kupna kubka z motywem z filmu w promocyjnej cenie, a 6 punktów daje możliwość zakupu maskotki. Wśród maskotek jest również Wiewiór, ulubieniec większości fanów „Epoki lodowcowej". Wszystkie maskotki, co oczywiste, są licencjonowane przez wytwórnię produkującą filmy z serii.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Żabka pokazuje wyniki. Co ciekawego widać między wierszami?
Handel
LPP kontra Hindenburg. Prokuratura: Tok postępowania torpedowany
Handel
Amazon szykuje potężne zwolnienia. Obejmą nawet 30 tys. pracowników biurowych
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
USA i Japonia zawarły umowę w sprawie metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama