Aktualizacja: 28.08.2017 08:08 Publikacja: 27.08.2017 19:37
Foto: 123RF
Choć rodzimy e-handel rośnie co roku o kilkanaście procent, co jest jedną z wyższych dynamik w Europie, to jego rola w gospodarce jest dużo mniejsza niż w większości państw. Oczywiście, część, jak Bułgaria, Rumunia czy Słowacja, znalazła się w raporcie eCommerce Europe za nami, jednak to marne pocieszenie. To znacznie mniejsze rynki, na których również stacjonarny handel odbywa się na mniejszą skalę.
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
350 sklepów, 300 tys. metrów kwadratowych powierzchni – w takim tempie chce rozbudować w tym roku sieć sprzedaży...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas