Walmart wpuszcza klientów tylko w maseczkach

Największa amerykańska sieć detaliczna zdecydowała, że zakupy w jej sklepach mogą robić wyłącznie klienci w maseczkach ochronnych.

Pandemia nie powstrzymała Polaków przed zakupami. Jest odbicie

Sprzedaż detaliczna wzrosła w czerwcu o ponad 8 proc. i była już tylko nieznacznie mniejsza niż w tym samym miesiącu ub.r. Najszybciej rośnie sprzedaż mebl...

Tanie sklepy receptą na kryzys. Nadchodzą nowe sieci

Wejście na nasz rynek rosyjskiego Mere potwierdza, że największy potencjał tkwi teraz w sieciach dyskontowych. Mają już 37 proc. rynku, w czasie pandemii p...

Marks & Spencer walczy ze skutkami pandemii. Znów zwalnia

Brytyjska sieć handlowa Marks & Spencer poinformowała, że w ramach restrukturyzacji likwiduje 950 stanowisk.

Doskonały czerwiec dla książek. Polacy zaczęli więcej kupować

Aż o 20 proc. wzrosła w tym miesiącu sprzedaż różnego typu wydawnictw. Skoczyły też ceny

Allegro rusza na wojnę o płatności elektroniczne

Będzie to dużo więcej niż prosty system do szybkich e-przelewów – dowiedziała się „Rzeczpospolita".

Bez czynszowej katastrofy?

Największe marki odzieżowe i obuwnicze w kraju kończą negocjacje z galeriami handlowymi.

Rosyjska sieć Mere jednak wchodzi do Polski

W Częstochowie pojawił się już szyld z nazwą Mere, a w sklepie stoją kartony z towarem na regałach i na paletach - ustaliła „Rzeczpospolita”.

Handel zostanie w sieci

Wbrew pozorom to nie producenci leków czy urządzeń medycznych najmocniej zyskują na pandemii. Największym wygranym jest e-commerce. Potwierdzają to statyst...

Rekordy w online szybko się nie skończą

Pandemia napędziła do e-sklepów nowych klientów, ale nawet po odmrożeniu gospodarki utrzymują one świetne wyniki. W efekcie rynek urośnie o 31 proc.

Reklama
Reklama

Polacy szturmują e-sklepy. Największy wzrost w Europie

W tym roku wydatki internetowe Polaków mają wzrosnąć o ponad 30 proc., co jest najlepszym wynikiem w Europie.

Promocyjny zawrót głowy. Sklepy ostro walczą o klientów

Już przed pandemią co trzeci produkt był sprzedawany w promocji. Teraz ich skala jest jeszcze większa.

Zalando zwiera szyki z H&M

Internetowa platforma wprowadza do sprzedaży markę ARKET. To już trzeci brand szwedzkiego koncernu w ofercie Zalando.

AliExpress powalczy o Polskę. Ma być sklep stacjonarny

- Chcemy zapewnić polskim sprzedawcom możliwość sprzedaży na Aliexpress. Uważamy, że otworzy to przed nimi wiele możliwości - mówi w rozmowie z Business In...

Polscy eksporterzy odrabiają straty poniesione przez Covid

Po pięciu miesiącach 2020 r. eksport wyniósł 90,6 mld euro i był niższy niż przed rokiem o 8,4 proc. Ale po pandemii Polska jest drugim w Europie i czwarty...

Odchodzi prezes Carrefour Polska

Christophe Rabatel będzie teraz odpowiadał za rynek włoski.

Polski eksport słabszy niż przed rokiem

Wymiana handlowa Polski z zagranicą słabnie w porównaniu do wyników uzyskanych przed rokiem.

Co trzeci Polak kupuje kosmetyki w sieci

Chociaż większość, bo prawie sześciu na dziesięciu polskich konsumentów, nadal robi kosmetyczne zakupy głównie w sklepach stacjonarnych, do 35 proc. wzrósł...

Centra handlowe liczą straty po lockdownie

W czerwcu ruch w galeriach był o 41,5 proc. niższy niż rok temu. W stosunku do maja wzrósł o niemal 60 proc.

Jack Ma pozbywa się akcji Alibaby

Jack Ma, jeden z założycieli Alibaba Group Holding, sprzedał 1,6 proc. akcji chińskiego giganta e-commerce za ok. 9,6 mld dolarów.

Reklama
Reklama