Unia Europejska poczeka na zgodę na retorsje wobec USA

Światowa Organizacja Handlu (WTO) odroczyła decyzję zezwalającą Unii Europejskiej na użycie retorsji w handlu ze Stanami za bezprawne subwencjonowanie Boei...

Frisco.pl finalnie zmieniło właściciela

Grupa Eurocash sfinalizowała zakup akcji spożywczego sklepu internetowego za ponad 130 mln zł.

Sklepy szykują się na powrót pandemii jesienią

Choć mocno zluzowano restrykcje co do robienia zakupów to jednak firmy myślą już o jesiennym nawrocie wzrostu zachorowań.

Trump planuje nowe cła na europejskie towary. Nawet do 100 proc.

Administracja USA planuje nałożenie wartych 3,1 miliarda dolarów ceł na dobra importowe z Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii – informuje telew...

Klient bez maseczki może zostać wyproszony ze sklepu

Sieci handlowe mają niewiele narzędzi, by wymusić na klientach prawidłowe zachowanie. Ale nad klientami ignorującymi obowiązek zakrywania ust i nosa wisi g...

Zniknął już co trzeci Piotr i Paweł

Nowy właściciel, czyli grupa Spar, przeprowadził już rebranding 35 proc. przejętych sklepów.

Nie wszyscy są za zmianą nazwy. Aunt Jemima ma zostać

Rodzina kobiety, której wizerunek widnieje na opakowaniach marki Aunt Jemima jest przeciwko zmianie nazwy marki popularnego w USA syropu do naleśników.

KitKat zrywa współpracę z Fairtrade. Farmerzy zarobią mniej?

Właściciel marki KitKat, koncern Nestle, zdecydował się rozwiązać współpracę marki z Fairtrade, organizacją gwarantującą farmerom minimalne, uczciwe ceny.

Katalog receptą na pandemię. Sprzedaż bezpośrednia wystrzeliła

Sprzedaż bezpośrednia podczas zamknięcia sklepów stacjonarnych okazała się idealnym rozwiązaniem. W efekcie rosła nawet ponad 80 proc.

Odmrożony handel nabiera temperatury

Otwarcie galerii handlowych z początkiem maja przyczyniło się do nadspodziewanie silnego odbicia sprzedaży detalicznej. Perspektywy konsumpcji pozostają je...

Reklama
Reklama

Partnerstwo UE z Chinami bez złudzeń

UE chce współpracować z Chinami, ale stawia warunki. Wśród nich dostęp do chińskiego rynku.

Sklepy nie przetrwają bez internetu

70 proc. internautów deklaruje, że online wydaje tyle samo lub więcej, co w stacjonarnym sklepie. Co więcej, dla 68 proc. osób informacje z sieci zachęcają...

Sklepy zalewają rynek reklamami i mnożą promocje

Nie tylko gazetki z sieci handlowych, ale również promocje sklepów internetowych odbywają się na coraz większą skalę.

Sklepy apelują: Noście maseczki!

Mimo takiego obowiązku coraz więcej klientów rezygnuje ze stosowania jakichkolwiek środków ochronnych podczas zakupów

Polacy wrócili na zakupy. Nie wszyscy na tym korzystają

Sprzedaż detaliczna skoczyła w maju o niemal 15 proc. w porównaniu do kwietnia. Pozostała wprawdzie o blisko 8 proc. niższa niż przed rokiem, ale to i tak...

Centra handlowe. Kończy się czas na nowe umowy czynszowe

Najemcy w centrach handlowych muszą do końca lipca wypracować nowe porozumienia co do wysokości czynszów. Nie wszędzie się to uda.

Pandemia wygasi sektor luksusu na 2 lata

Sektor artykułów luksusowych będzie potrzebować co najmniej dwóch lat na wyjście ze skutków pandemii — uważa dyrektor finansowy firmy Chanel. Zakłada, że j...

Colgate zmieni logo jednej ze swoich marek. Z powodu rasizmu

Chińska marka pasty do zębów będzie musiała zmienić logo. Widać na nim postać z tzw. blackface.

Emilewicz: Nie rozważamy zniesienia zakazu handlu w niedziele

Dziś nie widzimy potrzeby przywrócenia handlu w niedziele, ale analizujemy na bieżąco rynek - powiedziała w piątek na konferencji prasowej wicepremier, min...

Empiki znów otwarte. Sieć dogaduje się z centrami

Sieć porozumiała się z właścicielami kolejnych centrów handlowych i ponownie otwiera w nich swoje sklepy.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama