Sprzedaż detaliczna wzrosła w czerwcu o ponad 8 proc. i była już tylko nieznacznie mniejsza niż w tym samym miesiącu ub.r. Najszybciej rośnie sprzedaż mebl...
Wejście na nasz rynek rosyjskiego Mere potwierdza, że największy potencjał tkwi teraz w sieciach dyskontowych. Mają już 37 proc. rynku, w czasie pandemii p...
Wbrew pozorom to nie producenci leków czy urządzeń medycznych najmocniej zyskują na pandemii. Największym wygranym jest e-commerce. Potwierdzają to statyst...
- Chcemy zapewnić polskim sprzedawcom możliwość sprzedaży na Aliexpress. Uważamy, że otworzy to przed nimi wiele możliwości - mówi w rozmowie z Business In...
Po pięciu miesiącach 2020 r. eksport wyniósł 90,6 mld euro i był niższy niż przed rokiem o 8,4 proc. Ale po pandemii Polska jest drugim w Europie i czwarty...
Chociaż większość, bo prawie sześciu na dziesięciu polskich konsumentów, nadal robi kosmetyczne zakupy głównie w sklepach stacjonarnych, do 35 proc. wzrósł...