Reklama
Rozwiń

Carrefour mocno idzie w Polsce w dyskonty

Grupa otworzyła już 10 sklep pod marką Supeco, będącego połączeniem hurtowni z dyskontem

Aktualizacja: 25.02.2021 15:27 Publikacja: 25.02.2021 15:24

Carrefour mocno idzie w Polsce w dyskonty

Foto: Bloomberg

Carrefour podaje, że dzięki połączeniu dwóch konceptów: dyskontu i hurtowni, klienci mogą skorzystać z szerokiej oferty produktów w atrakcyjnych cenach. Jest ona skierowana tak do klientów indywidualnych, chcących zrobić codzienne zakupy, jak i do klientów biznesowych prowadzących działalność gospodarczą w handlu czy gastronomii, którzy mogą dokonać zakupów hurtowych.

W efekcie choć rynek stawia na poprawę standardu i podnoszenie kategorii - dyskonty bardzo mocno zmieniły się w ostatnich latach i przypominają bardziej supermarkety, to koncepcja przeciwnego kierunku tez ma zwolenników. W formule hard-dyskontu, z maksymalnie uproszczoną halą i sprzedażą wprost z palet oraz kartonów ruszyła już choćby rosyjska sieć Mere, która ma już w Polsce kilka sklepów.
Eksperci podkreślają, ze na rynku zawsze znajdzie się grupa klientów dla których jedynym wyznacznikiem atrakcyjności oferty jest cena.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem
Handel
Cła Trumpa mogą uderzyć w hossę na giełdzie w Tokio