Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.02.2021 15:27 Publikacja: 25.02.2021 15:24
Foto: Bloomberg
Carrefour podaje, że dzięki połączeniu dwóch konceptów: dyskontu i hurtowni, klienci mogą skorzystać z szerokiej oferty produktów w atrakcyjnych cenach. Jest ona skierowana tak do klientów indywidualnych, chcących zrobić codzienne zakupy, jak i do klientów biznesowych prowadzących działalność gospodarczą w handlu czy gastronomii, którzy mogą dokonać zakupów hurtowych.
W efekcie choć rynek stawia na poprawę standardu i podnoszenie kategorii - dyskonty bardzo mocno zmieniły się w ostatnich latach i przypominają bardziej supermarkety, to koncepcja przeciwnego kierunku tez ma zwolenników. W formule hard-dyskontu, z maksymalnie uproszczoną halą i sprzedażą wprost z palet oraz kartonów ruszyła już choćby rosyjska sieć Mere, która ma już w Polsce kilka sklepów.
Eksperci podkreślają, ze na rynku zawsze znajdzie się grupa klientów dla których jedynym wyznacznikiem atrakcyjności oferty jest cena.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prezydent Stanów Zjednoczonych zagroził kolejnymi retorsjami pogrążonym w deflacji Chinom. Ameryka może przestać...
We wtorek, 14 października, mija termin zawieszenia wyroku Sądu Apelacyjnego USA, zgodnie z którym Donald Trump...
Najmłodsi konsumenci coraz częściej traktują wyjście do sklepu jako rozrywkę i spotkanie towarzyskie, a nie zaku...
Chiny dziesięciokrotnie zwiększyły eksport do Rosji komponentów do dronów bojowych, którymi agresor atakuje Ukra...
We wtorek zaczęły obowiązywać nowe opłaty portowe wprowadzone przez Stany Zjednoczone i Chiny, a także amerykańs...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas