Reklama

Europejski wyścig odzieżowych platform

Modivo, platforma z markami odzieżowymi z grupy CCC, zadebiutowała na Ukrainie. Działające tam już Answear.com przymierzy się do dwóch nowych rynków, ale w drugim półroczu.

Publikacja: 17.02.2021 21:00

Krzysztof Bajołek, prezes i założyciel Answear.com

Krzysztof Bajołek, prezes i założyciel Answear.com

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Niecałe 408 mln zł przychodu, o 31 proc. więcej niż w 2019 roku, zanotowała według wstępnych szacunków zarządu odzieżowa platforma e-commerce Answear.com, założona i kierowana przez Krzysztofa Bajołka. Jakie były inne pozycje jej rachunku wyników w minionym roku, Bajołek na razie nie zdradza. W rozmowie z „Rz" przyznaje natomiast, że mógł to być lepszy rok dla firmy. – Był to rok dobry, pewnie mógł być lepszy, gdybyśmy się do niego lepiej przygotowali, ale musieliśmy radzić sobie ze środkami, które mieliśmy do dyspozycji – mówi.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Handel
Towar za towar. Rozkręca się handel barterowy między Rosją a Chinami
Reklama
Reklama