Zakupy idą na nowy poziom. Rośnie znacznie mediów społecznościowych

Kupujący online będą coraz mocniej wykorzystywali w trakcie tego procesu media społecznościowe. Polacy są też mocno zainteresowani tym kanałem.

Aktualizacja: 23.02.2021 13:10 Publikacja: 23.02.2021 12:36

Zakupy idą na nowy poziom. Rośnie znacznie mediów społecznościowych

Foto: AdobeStock

Trend na najbliższe lata to według internetowych platform shoppertainment - to nie tylko zakupy, ale w trakcie procesu wyszukiwania produktu, jak i miejsca finalizowania transakcji będą pojawiały się media społecznościowe. Także z nowymi formami dotarcia do klienta, jak transmisje livestreaming.

Z badania Forrester Consulting dla platformy Aliexpress wynika, że shoppertainment w Polsce jako trend interesuje 83 proc. konsumentów kupujących online. W Hiszpanii podobnie odpowiedziało 78 proc. badanych, we Francji 67 proc., a w Wielkiej Brytanii 59 proc.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł