Wizerunkowy filar wartości firm

Czternasta edycja rankingu najcenniejszych polskich marek stała się okazją do zmian.

Publikacja: 22.02.2018 19:55

Marcin Piasecki

Marcin Piasecki

Foto: Fotorzepa/Maciej Zienkiewicz

Zmodyfikowaliśmy metodologię zestawienia, aby bardziej pokrywała się z realiami polskiego biznesu oraz warunkami, w jakich funkcjonuje nasza gospodarka. Doprowadziło to do ciekawych przetasowań w rankingu, które w tym roku warto prześledzić szczególnie wnikliwie.

Naszemu zestawieniu od lat towarzyszy pytanie: w jakim miejscu jesteśmy w procesie budowy silnych polskich marek? Odpowiedź na nie nie zawsze bywała pokrzepiająca. W tym roku jest nieco lepiej. Chociażby dlatego, że świadomość potrzeby budowy marki znalazła swoje istotne miejsce w dyskusji o kierunkach rozwoju polskiej gospodarki. Być może otwiera się epoka wyraźnego wzrostu znaczenia naszych znaków towarowych. Oby.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień
Ekonomia
Złoty wiek dla ambitnych kobiet
Ekonomia
Rekordowy Kongres na przełomowe czasy
Ekonomia
Targi w Kielcach pokazały potęgę sektora rolnego
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem