Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.02.2018 19:55 Publikacja: 22.02.2018 19:55
Marcin Piasecki
Foto: Fotorzepa/Maciej Zienkiewicz
Zmodyfikowaliśmy metodologię zestawienia, aby bardziej pokrywała się z realiami polskiego biznesu oraz warunkami, w jakich funkcjonuje nasza gospodarka. Doprowadziło to do ciekawych przetasowań w rankingu, które w tym roku warto prześledzić szczególnie wnikliwie.
Naszemu zestawieniu od lat towarzyszy pytanie: w jakim miejscu jesteśmy w procesie budowy silnych polskich marek? Odpowiedź na nie nie zawsze bywała pokrzepiająca. W tym roku jest nieco lepiej. Chociażby dlatego, że świadomość potrzeby budowy marki znalazła swoje istotne miejsce w dyskusji o kierunkach rozwoju polskiej gospodarki. Być może otwiera się epoka wyraźnego wzrostu znaczenia naszych znaków towarowych. Oby.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
ORLEN, uwzględniając światowe trendy, stawia na nowoczesne technologie. Podejmuje współpracę ze start-upami, wdr...
W należących do grupy spółek DANONE w Polsce Zakładach Produkcyjnych Nutricia w Opolu uruchomiono pierwszy w kra...
Napędza gospodarkę i coraz częściej nadaje jej kierunek. Wyrósł z roli dostawcy i kształtuje technologiczną tran...
Tegoroczną, XVIII już, edycję konferencji Banku Gospodarstwa Krajowego dla jednostek samorządu terytorialnego po...
Kolejne trzy wyższe uczelnie i dwa resorty dołączyły do prac nad specjalnym raportem pt. „Bezpieczeństwo łańcuch...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas