Reklama

Globalny apetyt polskich firm kosmetycznych

O prawie 9 proc., do 13,7 mld zł, zwiększył się w ubiegłym roku eksport produktów upiększających Made in Poland. W tym roku tak szybki wzrost będzie jednak trudny do osiągnięcia.

Aktualizacja: 14.06.2019 06:48 Publikacja: 13.06.2019 21:00

Globalny apetyt polskich firm kosmetycznych

Foto: Adobe Stock

Niemcy, Rosja i Wielka Brytania – to na te trzy rynki trafiła w zeszłym roku największa część (36 proc.) polskiego eksportu kosmetyków i środków higieny osobistej. W ubiegłym roku pobił on kolejny rekord, rosnąc do 13,7 mld zł. To prawie dwukrotnie więcej niż na początku dekady, gdy większość krajowych firm stawiała dopiero pierwsze kroki na zagranicznych rynkach.

Czytaj także: Ziaja: Na razie nie odczuwamy spowolnienia

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Reklama
Reklama