Reklama
Rozwiń
Reklama

Bank ofert

Poznaj najnowsze produkty Banku Zachodniego WBK, PKO BP oraz HSBC Bank Polska we współpracy z siecią Ikea

Publikacja: 25.02.2009 19:15

[srodtytul]Przeciętne odsetki, drogie wypłaty[/srodtytul]

Bank Zachodni WBK zaproponował konto oszczędnościowe z oprocentowaniem 4,5 proc. w skali roku (kwoty do 50 tys. zł; oprocentowanie wkładu od 50 do 100 tys. zł wynosi 5 proc., a wyższego 6 proc.). Klient ma stały dostęp do pieniędzy bez utraty naliczonych odsetek. Do konta bank wydaje kartę Maestro. Podjęcie gotówki z bankomatu kosztuje aż 10 zł. Tyle samo płaci się za przelew środków z konta.

[srodtytul]Raz w miesiącu bez prowizji[/srodtytul]

PKO BP zrezygnował z pobierania opłat za pierwszą w danym miesiącu wypłatę lub przelew z konta oszczędnościowego. Za pozostałe tego typu operacje w danym miesiącu płaci się teraz 7,99 zł (serwis internetowy) lub 9,99 zł (operacja w oddziale PKO BP lub za pośrednictwem serwisu telefonicznego).

[srodtytul]Karta kredytowa IKEA[/srodtytul]

Reklama
Reklama

HSBC Bank Polska i sieć Ikea oferują kartę kredytową, za którą nie płaci się przez pierwszych 12 miesięcy. Okres bezodsetkowy to 56 dni. Limit kredytowy może sięgać nawet 25 tys. zł. Aktywni użytkownicy karty mogą otrzymać zwrot opłaty rocznej za kolejny rok użytkowania karty (39 zł). Dwa razy w roku przysługuje im 15 proc. zniżki na jednorazowe zakupy w Ikei.

[srodtytul]Przeciętne odsetki, drogie wypłaty[/srodtytul]

Bank Zachodni WBK zaproponował konto oszczędnościowe z oprocentowaniem 4,5 proc. w skali roku (kwoty do 50 tys. zł; oprocentowanie wkładu od 50 do 100 tys. zł wynosi 5 proc., a wyższego 6 proc.). Klient ma stały dostęp do pieniędzy bez utraty naliczonych odsetek. Do konta bank wydaje kartę Maestro. Podjęcie gotówki z bankomatu kosztuje aż 10 zł. Tyle samo płaci się za przelew środków z konta.

Reklama
Ekonomia
Model monopolu państwowego nie sprawdził się w żadnym kraju Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Polska „tygrysem wzrostu”, ale potrzebuje kapitału i innowacji
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama