Reklama

Bank ofert

Poznaj najnowsze produkty Banku Zachodniego WBK, PKO BP oraz HSBC Bank Polska we współpracy z siecią Ikea

Publikacja: 25.02.2009 19:15

[srodtytul]Przeciętne odsetki, drogie wypłaty[/srodtytul]

Bank Zachodni WBK zaproponował konto oszczędnościowe z oprocentowaniem 4,5 proc. w skali roku (kwoty do 50 tys. zł; oprocentowanie wkładu od 50 do 100 tys. zł wynosi 5 proc., a wyższego 6 proc.). Klient ma stały dostęp do pieniędzy bez utraty naliczonych odsetek. Do konta bank wydaje kartę Maestro. Podjęcie gotówki z bankomatu kosztuje aż 10 zł. Tyle samo płaci się za przelew środków z konta.

[srodtytul]Raz w miesiącu bez prowizji[/srodtytul]

PKO BP zrezygnował z pobierania opłat za pierwszą w danym miesiącu wypłatę lub przelew z konta oszczędnościowego. Za pozostałe tego typu operacje w danym miesiącu płaci się teraz 7,99 zł (serwis internetowy) lub 9,99 zł (operacja w oddziale PKO BP lub za pośrednictwem serwisu telefonicznego).

[srodtytul]Karta kredytowa IKEA[/srodtytul]

Reklama
Reklama

HSBC Bank Polska i sieć Ikea oferują kartę kredytową, za którą nie płaci się przez pierwszych 12 miesięcy. Okres bezodsetkowy to 56 dni. Limit kredytowy może sięgać nawet 25 tys. zł. Aktywni użytkownicy karty mogą otrzymać zwrot opłaty rocznej za kolejny rok użytkowania karty (39 zł). Dwa razy w roku przysługuje im 15 proc. zniżki na jednorazowe zakupy w Ikei.

[srodtytul]Przeciętne odsetki, drogie wypłaty[/srodtytul]

Bank Zachodni WBK zaproponował konto oszczędnościowe z oprocentowaniem 4,5 proc. w skali roku (kwoty do 50 tys. zł; oprocentowanie wkładu od 50 do 100 tys. zł wynosi 5 proc., a wyższego 6 proc.). Klient ma stały dostęp do pieniędzy bez utraty naliczonych odsetek. Do konta bank wydaje kartę Maestro. Podjęcie gotówki z bankomatu kosztuje aż 10 zł. Tyle samo płaci się za przelew środków z konta.

Reklama
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Ekonomia
Open source wspiera profesjonalistów medycznych
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Reklama
Reklama