- Faktycznie, część klientów nie może się zalogować do systemu transakcyjnego w internecie. Problemy pojawiły się w poniedziałek, o 9 rano- przyznaje Krzysztof Olszewski z mBanku. Na razie nie wiadomo jak dużej grupy posiadaczy rachunków w tym banku to dotyczy. Nie mają oni możliwości wykonania operacji w serwisie, natomiast klienci mogą przeprowadzać transakcje kartami płatniczymi, które we wszystkich przypadkach działają prawidłowo.
- Klienci, którzy nie mogą zalogować się do swoich kont, nie mogą wykonać transakcji, ale np. zlecenia maklerskie mogą zostać zrealizowane przez system bankowości telefonicznej - dodaje Olszewski. W tych przypadkach zapłacą niższą prowizję czyli 0,39 proc. od wartości transakcji czyli tyle ile zapłaciliby składając zlecenie przez internet, a nie 1 proc. jaki obowiązuje dla tego typu zleceń składanych przez telefon.
mBank jest detaliczną częścią BRE Banku, nie posiada placówek, a usługi realizowane są drogą elektroniczną. mBank prowadzi blisko 1,8 mln rachunków dla klientów indywidualnych (bez rachunków oszczędnościowych eMAX i eMAX Plus) oraz ponad 300 tys. rachunków dla klientów firmowych.