Aktualizacja: 09.06.2020 10:20 Publikacja: 09.06.2020 10:20
Kurierzy nie chcą już przyjmować gotówki. Noszą za to maseczki i rękawiczki. Płatność za pobraniem traci na popularności
Foto: AdobeStock
Z najnowszych badań firmy Blue Media, obsługującej płatności z niemal 10 tys. sklepów internetowych, wynika, że najczęściej stosowaną formą zapłaty za zakupy internetowe stały się szybkie płatności elektroniczne obsługiwane przez operatorów płatności. Korzysta z nich już prawie połowa Polaków.
Polacy w 2020 r. zdecydowanie chętniej – w porównaniu z 2019 r. – korzystają nie tylko z szybkich przelewów elektronicznych (wzrost o 7 pkt proc., do 48 proc.), ale także płatności kartą (wzrost również o 7 pkt, do 39 proc.). Liderem wzrostu jest z kolei polski system BLIK – wzrost o 9 pkt, do 33 proc.
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Dzięki dyrektywie Women on Boards już we wszystkich krajach zwiększy się różnorodność płci we władzach. Na tej z...
Dwa dni, 44 wystąpienia, panele i dyskusje oraz ponad 700 uczestników – tak wyglądał VII Krajowy Kongres Forów S...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Na tegorocznych rekordowych targach Agrotech wspólne stoisko „Wieści Rolniczych” i „Rzeczpospolitej” stało się o...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas