myPhone ze zdrowotnym assistance

Publikacja: 30.03.2011 18:11

TelForceOne

(TFO), producent telefonów pod marką myPhone, przedstawił promocyjna ofertę stworzoną we współpracy z firmą

Pol-Assistance

i

Playem

.

TFO wprowadził do sprzedaży zestaw składający się z telefonu myPhone 1080 Duro z kartą SIM Playa. Nabywcy telefonu mogą przez 3 miesiące korzystać usługi assistance oferowanej przez  Pol-Assistance, kontakt z infolinią której skonfigurowany jest pod przyciskiem szybkiego wyboru SOS. Połączenie jest taryfikowane na zwykłych zasadach.

Oferta assistance ważna jest przez 3 miesiące, a obejmuje przede wszystkim konsultacje dotyczące zdrowia. Pol-Assistance jest spółką serwisową z grupy brokera ubezpieczeniowego Gras Savoye.

Regulamin promocji zakupu telefonu myPhone 1080 Duro z usługą assistance

(pdf, 35 kB)

Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy