Operator poszerzył dziś swoją ofertę o usługę nadzoru wideo wybranych pomieszczeń i nieruchomości. Nowość dostępna jest dla klientów Dialogu, którzy korzystają już z usługi dostępu do sieci (zarówno na infrastrukturze własnej operatora, jak i Telekomunikacji Polskiej).
Usługi dostępne w dwóch wariantach obejmują takie funkcjonalności jak wykrycie ruchu w monitorowanym pomieszczeniu i powiadomienie właściciela, zarządzanie monitoringiem przez przeglądarkę internetową oraz dostęp z poziomu telefonu komórkowego. Czas przechowywania obrazu na serwerze operatora to 5 lub 30 dni, a maksymalny czas nagrania 1 do 5 godzin (w zależności od wysokości abonementu). Cena usługi zaczyna się od 24,99 zł brutto miesięcznie. Bardziej zaawansowane funkcjonalności, np. przekazem obrazu HD (oraz odpowiednia kamera) kosztują już więcej, bo 34,99 zł brutto miesięcznie. Jednorazowa opłata instalacyjna wynosi 129,99 zł.
– Jak dotąd żaden operator telekomunikacyjny w Polsce nie świadczył usługi związanej z monitoringiem wizyjnym dla klienta masowego – mówi Robert Banasiak, wiceprezes Telefonii Dialog.