Do najbardziej popularnych usług, z których korzystają klienci, zalicza się rezerwację biletów na trudno dostępne imprezy sportowe oraz kulturalne - stanowią one około 25 proc. wszystkich spraw.
Niewiele mniejszą popularnością (17 proc.) cieszą się rezerwacje miejsc hotelowych oraz stolików w restauracjach. Klienci coraz chętniej korzystają także z usługi zlecenia zakupu wybranych produktów, bądź z informacji na temat ich dostępności, dostawy kwiatów, naprawy auta w serwisie czy organizacji samochodu zastępczego.
Niektórzy rezygnują z oferowanych przez biura podróży wycieczek na rzecz indywidualnych ofert podróży, dużym powodzeniem cieszy się także pomoc w razie kradzieży karty czy telefonu komórkowego czy informacja o adresach i godzinach pracy aptek.
- Na fali popularności concierge uruchomiliśmy portal internetowy z ofertą VIP. Na stronie www.ea-concierge.pl przedstawione są oferty spędzania wolnego czasu przygotowane we współpracy m.in. z Martyną Wojciechowską, Ewą Minge czy Robertem Mielżyńskim - mówi mówi Joanna Nadzikiewicz, dyrektor handlowy Europ Assistance Polska.
W portalu umieszczone zostały także m.in. propozycje podróży poślubnej na wyspy Polinezji Francuskiej, windsurfing z Wojtkiem Brzozowskim, oferty pobytów w SPA, czy zakup biletów na najbardziej oczekiwane premiery teatralne i wydarzenia sportowe w Polsce i za granicą.