Reklama

Coraz więcej chętnych na concierge

Liczba zgłoszeń związanych z usługą concierge, czyli dołączanej do ubezpieczeń i kart kredytowych usługi organizacji pomocy w różnych dziedzinach życia, wzrosła w I kwartale 2011 r. o 88 proc., a w II kwartale o 42 proc. w porównaniu do analogicznych okresów w 2010 r., wynika z danych Europ Assistance Polska

Publikacja: 19.09.2011 13:14

Coraz więcej chętnych na concierge

Foto: Bloomberg

Do najbardziej popularnych usług, z których korzystają klienci, zalicza się rezerwację biletów na trudno dostępne imprezy sportowe oraz kulturalne - stanowią one około 25 proc. wszystkich spraw.

Niewiele mniejszą popularnością (17 proc.) cieszą się rezerwacje miejsc hotelowych oraz stolików w restauracjach. Klienci coraz chętniej korzystają także z usługi zlecenia zakupu wybranych produktów, bądź z informacji na temat ich dostępności, dostawy kwiatów, naprawy auta w serwisie czy organizacji samochodu zastępczego.

Niektórzy rezygnują z oferowanych przez biura podróży wycieczek na rzecz indywidualnych ofert podróży, dużym powodzeniem cieszy się także pomoc w razie kradzieży karty czy telefonu komórkowego czy informacja o adresach i godzinach pracy aptek.

- Na fali popularności concierge uruchomiliśmy portal internetowy z ofertą VIP. Na stronie www.ea-concierge.pl przedstawione są oferty spędzania wolnego czasu przygotowane we współpracy m.in. z Martyną Wojciechowską, Ewą Minge czy Robertem Mielżyńskim - mówi mówi Joanna Nadzikiewicz, dyrektor handlowy Europ Assistance Polska.

W portalu umieszczone zostały także m.in. propozycje podróży poślubnej na wyspy Polinezji Francuskiej, windsurfing z Wojtkiem Brzozowskim, oferty pobytów w SPA, czy zakup biletów na najbardziej oczekiwane premiery teatralne i wydarzenia sportowe w Polsce i za granicą.

Reklama
Reklama

- Klienci detaliczni dopiero przekonują się do concierge, który na początku był usługą przeznaczoną tylko dla klientów bankowości prywatnej – mówi Michał Walęczak, dyrektor pionu bankowości prywatnej Pekao. Firmy przyznają jednak, że concierge staje się w Polsce coraz bardziej popularne.

Do najbardziej popularnych usług, z których korzystają klienci, zalicza się rezerwację biletów na trudno dostępne imprezy sportowe oraz kulturalne - stanowią one około 25 proc. wszystkich spraw.

Niewiele mniejszą popularnością (17 proc.) cieszą się rezerwacje miejsc hotelowych oraz stolików w restauracjach. Klienci coraz chętniej korzystają także z usługi zlecenia zakupu wybranych produktów, bądź z informacji na temat ich dostępności, dostawy kwiatów, naprawy auta w serwisie czy organizacji samochodu zastępczego.

Reklama
Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Ekonomia
Budżet nowej Wspólnoty
Ekonomia
Nowe czasy wymagają nowego podejścia
Ekonomia
Pacjenci w Polsce i Europie zyskali nowe wsparcie
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Ekonomia
Sektor usług biznesowych pisze nową strategię wzrostu
Reklama
Reklama