TVN
, część koncernu
ITI
, poinformował dzisiaj, że dał wyłączność na negocjacje w sprawie „strategicznego partnerstwa” na terenie polski francuskiej
Canal+ Groupe
Aktualizacja: 27.10.2011 12:55 Publikacja: 27.10.2011 12:53
TVN
, część koncernu
ITI
, poinformował dzisiaj, że dał wyłączność na negocjacje w sprawie „strategicznego partnerstwa” na terenie polski francuskiej
Canal+ Groupe
, która m.in. jest właścicielem drugiej co do wielkości platformy DTH w naszym kraju. Od lipca oficjalnie wiadomo, że właściciel koncernu ITI zamierzają wyzbyć się części lub całości swoich aktywów. Za potencjalnych nabywców uważane są:
Time Warner
i
Vivendi
(współwłaściciel Canal+ Groupe).
- Obie strony pracują ciężko, aby osiągnąć porozumienie do końca roku. Dalsze szczegóły zostaną podane w momencie kiedy będzie to możliwe – mówi Wojciech Kostrzewa, prezes Grupy ITI, pytany o to kiedy może dojść do końca rozmów z francuska grupą Canal+.
Osoby znające sprawę zwracają uwagę na termin zawarty w komunikacie TVN. Nie ma w nim mowy o sprzedaży pakietu 56,21 proc. pakietu udziałów w grupie TVN. - Negocjacje dotyczą partnerstwa strategicznego, a co z tego wyniknie, zobaczymy - mówi jedna z osób zbliżona do procesu transakcji.
- Canal + Groupe rozpoczął negocjacje na wyłączność. Oczekujemy podpisania porozumienia przed końcem tego roku - potwierdza Solange Maulini, rzeczniczka Vivendi. Jak dodaje, Canal+ Groupe zaczyna negocjacje tylko po to, by zawrzeć "strategiczne partnerstwo" z ITI i TVN. - Nie przewiduje się niczego innego - mówi.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
Budujemy nowoczesne przedsiębiorstwo oparte na sztucznej inteligencji i danych, ale z ludzką twarzą – deklaruje...
Czescy przedsiębiorcy przyglądają się przemysłowo-obronnej strategii rozwoju Polski. Kluczowa inspiracja dotyczy...
„Jak podejść do elektryfikacji floty?” - odpowiadają eksperci z branży zamówień publicznych oraz finansów.
Ratyfikacja ZEKS to test powagi państwa. Sprawdza, czy potrafimy traktować godną pracę, zabezpieczenie społeczne...
W świecie, w którym coraz częściej liczy się wygoda, szybkość i realne korzyści z codziennych wyborów, programy lojalnościowe zyskują na znaczeniu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas