Alior obiecuje, że obniży rachunki domowe

Alior Bank wprowadza nową usługę, dzięki której jego klienci mają płacić niższe rachunki za energię elektryczną, telefon, Internet i ubezpieczenia

Publikacja: 04.06.2012 11:20

Alior Bank deklaruje, że dzięki wprowadzonej usłudze  gwarantuje obniżenie rachunków domowych o minimum 10 proc.

Bank tłumaczy, że jest to możliwe dzięki wykorzystaniu wiedzy o strukturze płatności kilkuset tysięcy gospodarstw domowych, na podstawie ponad 10 mln rachunków opłaconych w Alior Banku. Z zebranych danych wynika, że średnie opłaty za podstawowe usługi mogą się znacząco różnić w zależności od województwa.

- Dzięki wynegocjowaniu specjalnych ofert u czołowych dostawców świadczeń, takich jak energia elektryczna, telefon, Internet, telewizja, czy ubezpieczenia, Alior daje wszystkim możliwość zaoszczędzenia na stałych rachunkach minimum 10 proc. – tłumaczą przedstawiciele banku. W przypadku, gdy wyliczona kwota oszczędności będzie niższa, bank dopłaci klientowi różnicę w postaci specjalnej premii.

Przykładowo, klient płaci łącznie 1 tys.  zł, a wyliczona oszczędność dzięki skorzystaniu z usługi wynosi 46 zł (4,6 proc.). Wówczas bank wypłaci miesięczną premię w wysokości 54 zł (brakujące 5,4 proc.). Warunkiem skorzystania z gwarancji i wypłacania premii jest opłacanie należności z tytułu nowych umów za pośrednictwem rachunku w Alior Banku.

Oferta jest skierowana zarówno do osób korzystających z bankowości tradycyjne,j jak i internetowej. Klient nie musi zmieniać dostawców wszystkich usług, sam decyduje, które oferty są w jego przypadku najbardziej korzystne. Bank deklaruje, że wspólnie z partnerami, załatwi wszystkie formalności związane ze zmianą dostawcy usługi bądź ubezpieczyciela.

W ubiegłym roku Alior umożliwił darmowe opłacanie rachunków w placówkach banku, również dla osób, które nie są jego klientami. Tylko w drugim półroczu 2011 r. klienci otworzyli 175 tys. nowych rachunków.

Alior Bank deklaruje, że dzięki wprowadzonej usłudze  gwarantuje obniżenie rachunków domowych o minimum 10 proc.

Bank tłumaczy, że jest to możliwe dzięki wykorzystaniu wiedzy o strukturze płatności kilkuset tysięcy gospodarstw domowych, na podstawie ponad 10 mln rachunków opłaconych w Alior Banku. Z zebranych danych wynika, że średnie opłaty za podstawowe usługi mogą się znacząco różnić w zależności od województwa.

Ekonomia
Brak wody bije w konkurencyjność
Ekonomia
Kraina spierzchniętych ust, kiedyś nazywana Europą
Ekonomia
AI w obszarze compliance to realna pomoc
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień