- Korzyść Netii, to głównie realizacja celu wizerunkowego. Przyjęliśmy w naszej strategii działań marketingowych, że typowy sponsoring zastępujemy wspieraniem edukacji. W biznesie jest to dzielenie się wiedzą.
- W jaki alternatywny sposób można by osiągnąć zbliżone efekty?
- Sposobów jest wiele: kampanie marketingowe, spotkania warsztatowe z klientami, partnerami, regularne wypowiedzi ekspertów w mediach, wystąpienia na konferencjach tematycznych, czy branżowych. To tylko niektóre ze sposobów.
Nasze doświadczenie pokazuje, że integracja różnych działań może przynieść zauważalny efekt. Jak duży, to zależy zarówno od nakładów finansowych, jak i jakości działań. Kongres wpisał się w kalendarz ważnych wydarzeń biznesowych. Udało się nam stworzyć jedno z najbardziej opiniotwórczych spotkań dla ponad 1000 przedstawicieli polskiego biznesu.
- Gdzie i w jaki sposób szukacie partnerów?
- Partnerzy Kongresu Netii, to firmy i media, które są innowacyjne zarówno w podejściu do swojej oferty produktowej, jak i do rozwiązań biznesowych, czy technologicznych, z których korzystają w swoim biznesie. Doceniamy, że nasi partnerzy wywodzą się z różnych branż, które decydują o rozwoju rynku: z technologicznej/IT, finansowej bankowej, handlowej. Kolejny rok naszym partnerem jest Microsoft, w tym roku - strategicznym. Mamy także mniejsze pakiety dla partnerów-sponsorów, którzy przy mniejszym zaangażowaniu finansowym mają możliwość pokazać swoje rozwiązania.