- To kolejna tego typu awaria w banku w ostatnich tygodniach – żali się jeden z klientów banku.

Utrudnienia w dostępie do bankowości internetowej i zalogowaniu się do konta występowały w połowie września.

Przed godziną 14 bank poinformował, że awaria została usunięta i system działa prawidłowo.

??- Dziś ok. godziny 12 niektórzy klienci mogli po zalogowaniu się do Systemu Bankowości Internetowej zobaczyć komunikat, że system banku pracuje w trybie offline. Klienci mogli się w tym czasie logować do systemu, a zlecenia wszelkich transakcji (np. przelewu) były przyjmowane przez bank do realizacji. Jedyną niedogodnością, wynikająca z trybu offline, było prezentowanie salda na rachunku klienta z momentu ostatniego zalogowania tego klienta do systemu przed jego wejściem w tryb offline. W tej chwili system działa już w trybie online, co oznacza, że prezentowane jest aktualne saldo klienta - wyjaśnia Julian Krzyżanowski z biura prasowego Alior Banku.