T-Mobile i UPC będą stosować zalecenia z memorandum o jakości usług

Publikacja: 07.03.2014 08:59

Urząd Komunikacji Elektronicznej

poinformował, że pierwsi operatorzy złożyli deklaracje  o stosowaniu postanowień Memorandum na rzecz podnoszenia jakości usług na rynku telekomunikacyjnym. Są to

T-Mobile Polska

i

UPC Polska

.

Oznacza to, że operatorzy rozpoczną proces zbierania danych o jakości świadczonych przez siebie usług, oraz prezentowanie ich w sposób umożliwiający porównywanie.

W ramach Memorandum opracowano wspólnie 8 wskaźników jakości, w tym 2 administracyjne i 6 technicznych, dzięki którym klient będzie mógł świadomie porównać oferty. Zbiór tych wskaźników wraz z określonymi wartościami progowymi oraz spójnymi sposobami ich prezentowania, został zawarty w Raporcie końcowym, opracowanym przez uczestników Memorandum.

- Pierwsze deklaracje to pozytywny sygnał, świadczący o tym, że postanowienia zawarte w Raporcie końcowym zostaną zastosowane w rynkowej rzeczywistości. Mam nadzieję, że niebawem także pozostali sygnatariusze Memorandum oraz przedsiębiorcy telekomunikacyjni, pójdą śladem UPC i T-Mobile - mówi Magdalena Gaj, prezes UKE.

Urząd Komunikacji Elektronicznej

poinformował, że pierwsi operatorzy złożyli deklaracje  o stosowaniu postanowień Memorandum na rzecz podnoszenia jakości usług na rynku telekomunikacyjnym. Są to

Pozostało 83% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy