Klient wabiony ceną

Według towarzystw polisy są za tanie i muszą zacząć drożeć. Ale jeszcze nie teraz.

Publikacja: 13.11.2014 11:05

Wojna cenowa na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych trwa w najlepsze.

Wojna cenowa na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych trwa w najlepsze.

Foto: Bloomberg

Wojna cenowa na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych trwa w najlepsze. Liczba sprzedawanych polis rośnie, ale nie przekłada się to na wzrost wartości wpłaconych do towarzystw składek.

Jak podaje Polska Izba Ubezpieczeń, w pierwszej połowie 2014 r. w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku towarzystwa zebrały mniej składek zarówno z polis OC (o 5 proc.), jak i AC (0,5 proc.). Za to i w jednej, i w drugiej kategorii ubezpieczeń wzrosła wartość wypłacanych odszkodowań: z OC o blisko 5 proc., a z AC – o ok. 1 proc.

Pozostało 85% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy