Reklama

Polscy pracownicy chcą się dokształcać. Królują języki obce i digital

Polacy najchętniej dokształcają się, łącząc praktykę z teorią, cenią zajęcia online. Dla pracodawców nadal liczą się dyplomy, potwierdzające zdobytą wiedzę.

Aktualizacja: 29.08.2022 12:58 Publikacja: 27.02.2022 21:00

Polscy pracownicy chcą się dokształcać. Królują języki obce i digital

Foto: pieniadze.rp.pl

Aż 64 proc. polskich pracowników chce podnosić swoje kompetencje – wynika z najnowszych danych GoodHabitz, które przeanalizowała Kodilla.com. To tylko niewiele mniej niż średnia 13 krajów Europy, która wynosi 71 proc.

– Wskaźnik dla Polski jest całkiem wysoki. Coraz więcej osób rozumie, że wciąż musi się doszkalać, by być na czasie ze zmieniającymi się wymaganiami rynku pracy – komentuje Andrzej Kubisiak, wicedyrektor Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama