Motorola zawalczy w Polsce o nowe otwarcie

Publikacja: 06.11.2009 00:01

Smartfony z systemem operacyjnym Android mają pomóc w polepszeniu pozycji Motoroli na rynku polskim. Firma zamierza wprowadzić w najbliższym czasie dwa modele - Milestone dla biznesu oraz Dext do segmentu klientów indywidualnych.

 

- Obecnie prowadzimy rozmowy z czwórką operatorów komórkowych, aby wprowadzili je do swej oferty. Bez tego bowiem trudno dziś liczyć, a by jakiś telefon komórkowy w Polsce mógł się sprzedawać na większą skalę - mówi Małgorzata Matusiewicz, dyrektor marketingu działu urządzeń mobilnych w Motoroli na region Europy Środkowej i Północnej. Kiedy więc trafią do sprzedaży w Polsce? - Chcemy jak najszybciej - mówi Matusiewicz. Przyznaje jednak, ze jest mało realne, aby miało to miejsce jeszcze w tym roku przed świętami Bożego Narodzenia. Prawdopodobnie będzie to więc I kwartał przyszłego roku.

 

Dext i Milestone, w USA sprzedawane po nazwami Cliq i Droid, są pierwszymi z kilkudziesięciu modeli z Androidem jakie Motorola chce zaoferować w przyszłym roku. Wprowadzeniu na amerykański rynek Droida towarzyszyła silna kampania marketingowa porównująca go z iPhonem. Spot telewizyjny wylicza cechy jakie ma Droid, a brakuje ich iPhone'owi. - W Polsce i Europie trudno sobie jednak wyobrazić, aby taka kampania porównawcza mogła się pojawić - mówi Małgorzata Matusiewicz. Tłumaczy, że u są inne uregulowanie prawne i percepcja takich reklam.

 

- Przekonujemy polskich operatorów, aby sprzedawali te smartfony z atrakcyjnym pakietem usług dostępu do Internetu - podkreśla Matusiewicz. Nie chce ona zdradzić, ile Dext i Milestone będą kosztować w Polsce.

Smartfony z systemem operacyjnym Android mają pomóc w polepszeniu pozycji Motoroli na rynku polskim. Firma zamierza wprowadzić w najbliższym czasie dwa modele - Milestone dla biznesu oraz Dext do segmentu klientów indywidualnych.

- Obecnie prowadzimy rozmowy z czwórką operatorów komórkowych, aby wprowadzili je do swej oferty. Bez tego bowiem trudno dziś liczyć, a by jakiś telefon komórkowy w Polsce mógł się sprzedawać na większą skalę - mówi Małgorzata Matusiewicz, dyrektor marketingu działu urządzeń mobilnych w Motoroli na region Europy Środkowej i Północnej. Kiedy więc trafią do sprzedaży w Polsce? - Chcemy jak najszybciej - mówi Matusiewicz. Przyznaje jednak, ze jest mało realne, aby miało to miejsce jeszcze w tym roku przed świętami Bożego Narodzenia. Prawdopodobnie będzie to więc I kwartał przyszłego roku.

Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy