Grupa handlująca butami w 2008 r. uzyskała 769 mln zł przychodów i 103,5 mln zł zysku netto. W porównaniu z poprzednim rokiem obroty zostały poprawione o ponad 40 proc. Czysty zarobek właściciela marek CCC, Boti i Quazi – był ponad dwa razy większy niż w 2007 r. (47,6 mln zł). W tym roku przychody powinny być w okolicy 1 mld zł, a szacowany zysk netto ma sięgnąć 90 – 100 mln zł.
Takie wyniki zapewniają grupie NG2 pozycję lidera na polskim rynku sprzedaży detalicznej obuwia z około 13-proc. udziałem. Jak podkreśla zarząd polkowickiej firmy, celem jest zdobycie w ciągu pięciu najbliższych lat ćwierci rynku. Dlatego przez najbliższe trzy lata planowane jest otwarcie nawet 250 sklepów.
Na koniec czerwca 2009 roku grupa NG2 dysponowała siecią łącznie 649 placówek. W tym: 237 to własne salony CCC, 32 salony tej samej marki w Czechach, 41 butików Quazi oraz 181 sklepów Boti. Do tego dochodzą 82 salony CCC i 76 Boti działające na zasadzie franczyzy.
Obecna strategia opiera się na własnych inwestycjach i współpracy ze sprawdzonymi, dotychczasowymi partnerami. Od tych, którzy chcą jednak zrezygnować ze współpracy, NG2 przejmuje lokalizacje i prowadzi je już jako sklepy własne.
Zarząd NG2 stawia na rozwój organiczny i nie planuje żadnych akwizycji podmiotów z branży, bo jak twierdzi, żadne przejęcie nie przyniosłoby wartości dodanej dla grupy.