Play: zabieramy Orange klientów biznesowych

- Według naszych szacunków udział Playa w rynku klientów biznesowych wynosi obecnie 4-5 proc. - twierdzi Marcin Gruszka, rzecznik tej sieci.

Publikacja: 03.12.2009 00:01

Podkreśla, że wielu klientów z innych sieci decyduje się przejść do czwartego operatora ze względu na niższe stawki. - Z naszych obserwacji wynika, ze najwięcej pozyskujemy ich z sieci Orange - mówi Marcin Gruszka.

 

W opublikowanym na początku tego roku przez Urząd Komunikacji Elektronicznej raporcie „Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2008 roku. Klienci instytucjonalni", gdzie m.in. firma Indicator ankietowała polskie firmy, z usług jakich operatorów korzystają, Play w ogóle się nie pojawił. Wtedy dominował Orange, na którego wskazało 50,9 proc. firm. Według Gruszki w tym roku sieci Orange trudno będzie ten wynik powtórzyć, m.in. właśnie dlatego, że wielu klientów odebrał jej Play.

 

- Jeśli chodzi o klientów biznesowych migrujących w ramach przenośności numerów zdecydowanie więcej firm przeszło do Orange (47 tys. kart SIM), niż odeszło od nas do konkurencji (34 tys. kart SIM). Wzrost liczby klientów biznesowych rok do
roku jest dwucyfrowy. Nie mamy żadnego powodu, aby obawiać się Play - odpowiada konkurentowi Wojciech Jabczyński, rzecznik grupy TP.

Podkreśla, że wielu klientów z innych sieci decyduje się przejść do czwartego operatora ze względu na niższe stawki. - Z naszych obserwacji wynika, ze najwięcej pozyskujemy ich z sieci Orange - mówi Marcin Gruszka.

W opublikowanym na początku tego roku przez Urząd Komunikacji Elektronicznej raporcie „Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2008 roku. Klienci instytucjonalni", gdzie m.in. firma Indicator ankietowała polskie firmy, z usług jakich operatorów korzystają, Play w ogóle się nie pojawił. Wtedy dominował Orange, na którego wskazało 50,9 proc. firm. Według Gruszki w tym roku sieci Orange trudno będzie ten wynik powtórzyć, m.in. właśnie dlatego, że wielu klientów odebrał jej Play.

Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy