Reklama

Sprint ma zastrzeżenia do sprzedaży T-Mobile

Publikacja: 24.03.2011 10:16

Dan Hesse

, prezes amerykańskiego operatora

Sprint

uważa, że kupno amerykańskiego oddziału

T-Mobile

Reklama
Reklama

przez

AT&T

zmniejszy poziom innowacyjności wśród amerykańskich operatorów i skoncentruje zbyt wielką siłę rynkową w ręku jednego podmiotu.

– Muszę się zgodzić z raportami wskazującymi, że na proponowanej transakcji ucierpią konsumenci – stwierdził Hesse podczas CTIA Wireless 2011.

Mniej obaw związanych z wartą 39 mld dol. transakcją ma Verizon Wireless, największy (przed połączeniem AT&T z T-Mobile) operator w USA.

– Działamy w bardzo konkurencyjnym i innowacyjnym otoczeniu, a konsumenci nie ucierpią na fuzji – powiedział Dan Mead, prezes Verizona. – Jesteśmy bardzo pewni swojej pozycji i będziemy obserwować sytuację – dodał. Mead podkreślił także, że Verizon nie ma żadnych planów, ani nie prowadzi rozmów na temat połączenia ze Sprintem.

Dan Hesse

, prezes amerykańskiego operatora

Pozostało jeszcze 96% artykułu
Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama