Reklama

Sprint ma zastrzeżenia do sprzedaży T-Mobile

Publikacja: 24.03.2011 10:16

Dan Hesse

, prezes amerykańskiego operatora

Sprint

uważa, że kupno amerykańskiego oddziału

T-Mobile

Reklama
Reklama

przez

AT&T

zmniejszy poziom innowacyjności wśród amerykańskich operatorów i skoncentruje zbyt wielką siłę rynkową w ręku jednego podmiotu.

– Muszę się zgodzić z raportami wskazującymi, że na proponowanej transakcji ucierpią konsumenci – stwierdził Hesse podczas CTIA Wireless 2011.

Mniej obaw związanych z wartą 39 mld dol. transakcją ma Verizon Wireless, największy (przed połączeniem AT&T z T-Mobile) operator w USA.

– Działamy w bardzo konkurencyjnym i innowacyjnym otoczeniu, a konsumenci nie ucierpią na fuzji – powiedział Dan Mead, prezes Verizona. – Jesteśmy bardzo pewni swojej pozycji i będziemy obserwować sytuację – dodał. Mead podkreślił także, że Verizon nie ma żadnych planów, ani nie prowadzi rozmów na temat połączenia ze Sprintem.

Dan Hesse

, prezes amerykańskiego operatora

Pozostało jeszcze 96% artykułu
Reklama
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama