. Taki wniosek nasuwa się, gdy patrzymy na to, co dzieje się z cenami w brytyjskiej stolicy. Zapowiedziany na koniec kwietnia ślub księcia Williama podkręcił ceny w hotelach i gastronomii. A to dopiero swego rodzaju „logistyczny test" przed przyszłoroczną olimpiadą. Za pokój w centrum miasta podczas igrzysk hotelarze już żądają 1000 funtów za noc. Londyńczycy już starają się wynająć mieszkanie na czas obu wydarzeń i wyjechać jak najdalej z miasta, by uniknąć zgiełku – ostrzega Danuta Walewska
Słowo „personalizacja" robi w dzisiejszym świecie furorę, a hasło nasz klient nasz pan zyskuje nowy wymiar
. Kraft Foods – koncern od m.in. od kawy Jacobs i czekolady Milka – wprowadził po raz pierwszy od 15 lat zupełnie innowacyjny produkt. Jest to seria saszetek z różnymi smakami, które można dodać do wody. Idea jest taka: każdy sam ma przygotować swój ulubiony smak. Koncern sam przyznaje, że chce wykorzystać modę na – jak to mówią marketingowcy – personalizację produktów. Rekordy popularności biją już np. bransoletki LiLu czy biżuteria Pandory (każdy może stworzyć własny zestaw). Firmy zapraszają coraz częściej klientów, aby współtworzyli produkty, np. ostatnio PepsiCo ogłosiło konkurs na smak chipsów Lay's. Co 11 sekund dostawali zgłoszenie – pisze Beata Drewnowska
Piękno, a sprawa polska
– Izabela D'Orano, polska arystokratka, właścicielka ekskluzywnej rodzinnej firmy kosmetycznej Sisley, opowiada Joannie Bojańczyk o losach polskiej emigracji, uroku osobistym wypisanym na twarzy, kremach dla mężczyzn i pewnej kolacji z wpływowym Żydem z Nowego Jorku