Potem papiery skutecznie opierały się presji podaży, choć ich wycena zmalała przejściowo do 12 zł. Na finiszu za akcje płacono po 12,64 zł, co oznaczało 5,3 proc. zysku.
Grupa Nokaut sprzedała inwestorom w ofercie prywatnej 1,7 mln walorów serii C. Kolejne 0,9 mln papierów zbyli dotychczasowi udziałowcy. Cena emisyjna wynosiła 12 zł. Z podwyższenia kapitału firma pozyskała 20,4 mln zł. Planowała je m.in. wydać na zakup Skąpca.pl (również porównywarka cenowa) i Opineo.pl (serwis gromadzący opinie o e-sklepach). Z powodu poślizgu w IPO (w grudniu ub.r. spółka przesunęła terminy zapisów na luty) listy intencyjne dotyczące zakupu tych podmiotów straciły jednak ważność. Przedstawiciele grupy Nokaut zapewniali jednak wczoraj, że właściciele Skąpca.pl i Opineo.pl nadal są zainteresowani transakcją i strony wkrótce wrócą do
rozmów.