Do końca 2013 r. liczba placówek InPost w których będzie można kupić polisy Link4 wzrośnie do 200. W planach jest także uruchomienie sprzedaży ubezpieczeń mieszkaniowych. - Zależy nam na poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań, także w zakresie form dotarcia do klientów. We współpracy z InPost widzimy bardzo duże możliwości rozwoju, głównie dzięki potencjałowi biznesowemu tej firmy, szerokiej dostępności placówek oraz olbrzymiej bazie klientów – mówi Łukasz Jantz, dyrektor ds. zewnętrznych kanałów dystrybucji w Link4.
Od pewnego czasu Link4, podobnie jak inne firmy directowe (prowadzące sprzedaż ubezpieczeń przez Internet i telefon), zmieniła strategię w kierunku włączenia do kanałów dystrybucji sprzedaży agencyjnej. W tej chwili nowi klienci Link4 pozyskiwani są w 60 proc. przez tradycyjne kanały direct, jednak już w 30 proc. przez agentów, z kolei pozostałe 10 proc. polis sprzedawanych jest poprzez inne kanały.
Z kolei Bank BPH uruchomił pilotażowy program Wirtualnego Oddziału, nowego kanału kontaktu z bankiem wykorzystującego technologię wideo. Podczas wirtualnego spotkania z doradcą klient, przy wykorzystaniu komputera, połączenia internetowego i telefonicznego, może zapoznać się z ofertą produktową banku oraz złożyć wniosek kredytowy.