Renata Filipek-Baryłowska
, dyrektor komercyjna pionu klientów biznesowych w
Netii
przyjęła propozycję przejścia do
T-Mobile Polska,
Aktualizacja: 06.03.2014 10:40 Publikacja: 06.03.2014 10:40
Renata Filipek-Baryłowska
, dyrektor komercyjna pionu klientów biznesowych w
Netii
przyjęła propozycję przejścia do
T-Mobile Polska,
gdzie dyrektor rynku biznesowego w randze członka zarządu -
Igor Matejov
- przeorganizowuje sposób funkcjonowania podlegającej mu struktury - dowiaduje się
rpkom.pl.
Baryłowska jest związana z Netią od 1999 r. Zaczynała w telekomie pracę na stanowisku menedżera ds. sprzedaży i stopniowo awansowała. CCO segmentu biznesowego została w lipcu 2012 roku.
Przed pracą w Netii piastowała stanowiska w dziedzinie marketingu w takich firmach jak: Falck, Spotligh, a jeszcze wcześniej była coachem w PepsiCo Foodservice.
Baryłowska jest m.in. absolwentką studiów podyplomowych w zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również studia z zakresu programowania komputerowego.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
Renata Filipek-Baryłowska
, dyrektor komercyjna pionu klientów biznesowych w
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Dzięki dyrektywie Women on Boards już we wszystkich krajach zwiększy się różnorodność płci we władzach. Na tej z...
Dwa dni, 44 wystąpienia, panele i dyskusje oraz ponad 700 uczestników – tak wyglądał VII Krajowy Kongres Forów S...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Na tegorocznych rekordowych targach Agrotech wspólne stoisko „Wieści Rolniczych” i „Rzeczpospolitej” stało się o...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas