Reklama
Rozwiń
Reklama

Klienci coraz bardziej kapryszą

Coraz więcej klientów ma wymagania trudne do spełnienia. Inni sami nie wiedzą, czego szukają.

Publikacja: 29.12.2014 09:21

Klienci z grubym portfelem zwykle szukają bardzo niestandardowych ofert

Klienci z grubym portfelem zwykle szukają bardzo niestandardowych ofert

Foto: Materiały Inwestora

Do jednej z warszawskich agencji zadzwoniła klientka, która chciała kupić nowy apartament, liczący ok. 150 mkw. Do tego obstawała przy dużym tarasie o powierzchni ok. 80–100 mkw. wychodzącym na południową stronę. Lokum musiało się znajdować po lewej stronie Wisły. Podała kilka dzielnic do wyboru: Mokotów, Śródmieście, Żoliborz, ewentualnie centrum czy tzw. Powiśle Górne. Gotowa była wydać na taki lokal 2 mln zł. Okazało się, że takiego lokum po prostu w Warszawie nie ma.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama