Aktualizacja: 29.12.2015 07:49 Publikacja: 28.12.2015 21:00
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak
Bezpłatny dowóz do pracy, specjalne bonusy na zasiedlenie, bony na zagraniczne wczasy – to przykłady benefitów, które w ostatnich latach zyskują na popularności, wpływając na wzrost rynku świadczeń pozapłacowych w Polsce. Z jednej strony nakręca go rosnąca popularność benefitów wprowadzanych przez coraz więcej firm, z drugiej – coraz większa wartość świadczeń.
Ten trend potwierdza najnowsze badanie, które dla Sodexo Benefits and Rewards Services zrealizował Instytut Millward Brown wśród 700 firm. Według niego średnia wartość wydatków na świadczenia pozapłacowe wzrosła w 2015 r. o 52 zł, do 839 zł, niemal zaś w co dziesiątej firmie ich średnia wartość przekroczyła tysiąc złotych na osobę.
Nominalny PKB Polski w 2024 r. wyniósł 3 bln 641 mld zł – podał Główny Urząd Statystyczny. To oznacza, że od 201...
Najtrafniejsze prognozy dla polskiej gospodarki w 2024 r. formułowali analitycy z Credit Agricole Bank Polska. P...
Część analityków spodziewa się, że amerykański bank centralny nie zdecyduje się nawet przed końcem roku na wznow...
– Dostosowanie stóp procentowych nie oznacza początku cyklu obniżek - powiedział prezes NBP Adam Glapiński podcz...
Wszyscy w Stanach Zjednoczonych, konsumenci i przedsiębiorstwa chcieli w marcu zdążyć przed wejściem w życie now...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas