Aktualizacja: 29.12.2015 07:49 Publikacja: 28.12.2015 21:00
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak
Bezpłatny dowóz do pracy, specjalne bonusy na zasiedlenie, bony na zagraniczne wczasy – to przykłady benefitów, które w ostatnich latach zyskują na popularności, wpływając na wzrost rynku świadczeń pozapłacowych w Polsce. Z jednej strony nakręca go rosnąca popularność benefitów wprowadzanych przez coraz więcej firm, z drugiej – coraz większa wartość świadczeń.
Ten trend potwierdza najnowsze badanie, które dla Sodexo Benefits and Rewards Services zrealizował Instytut Millward Brown wśród 700 firm. Według niego średnia wartość wydatków na świadczenia pozapłacowe wzrosła w 2015 r. o 52 zł, do 839 zł, niemal zaś w co dziesiątej firmie ich średnia wartość przekroczyła tysiąc złotych na osobę.
Inflacja w sierpniu w Polsce wyniosła 2,9 proc. – poinformował w poniedziałek Główny Urząd Statystyczny (GUS), r...
Bank Rosji obniżył stopę procentową z 18 proc. do 17 proc. w skali roku. Tego chciał Kreml, a biznes liczył na j...
Kiepskie dane z rynku pracy zaczęły sugerować inwestorom, że największa gospodarka świata wchodzi w okres dekoni...
Inflacja konsumencka w USA przyspieszyła z 2,7 proc. w lipcu do 2,9 proc. w sierpniu. Rynek i tak się jednak spo...
– To bardzo ważny sygnał – mówi o obniżce perspektywy ratingu Polski przez agencję Fitch Rafał Benecki, główny e...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas