Aktualizacja: 16.08.2018 12:37 Publikacja: 16.08.2018 12:34
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
Brytyjczycy skorzystali z upalnego lata do zwiększenia wydatków na odzież i podróże, a piłkarskie mistrzostwa świata walnie przyczyniły się do wzrostu sprzedaży żywności i napojów.
Handlowcom prowadzącym tradycyjne sklepy coraz więcej klientów odbiera internet. Zakupom w sieci sprzyjała też dobra pogoda i w rezultacie udział sklepów internetowych w sprzedaży detalicznej na Wyspach osiągnął w lipcu rekordowy poziom 18,2. Taki sam miały domy towarowe. Zwiększeniu sprzedaży w lipcu sprzyjało też wydłużenie w tym roku letnich przecen.
Agencja Moody’s obniżyła rating kredytowy Stanów Zjednoczonych ze względu na obawy dotyczące rosnącego zadłużeni...
Inflacja bazowa w Polsce spadła w kwietniu do 3,4 proc. i jest najniższa od ponad pięciu lat. Ekonomiści liczą,...
PKB Polski w pierwszym kwartale 2025 r. urósł realnie o 3,2 proc. rok do roku – podał w czwartek Główny Urząd St...
Inflacja w kwietniu w Polsce wyniosła 4,3 proc. r./r. – podał w czwartek Główny Urząd Statystyczny (GUS). Tym sa...
PKB Wielkiej Brytanii wzrósł w pierwszym kwartale mocniej niż mówiły prognozy. Wygląda na to, że był on był w ty...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas