Reklama
Rozwiń
Reklama

Przyspiesza prywatyzacja TK Telekom

Trzy podmioty zostały dopuszczone do dalszych negocjacji w sprawie zakupu telekomunikacyjnej spółki od PKP

Publikacja: 31.07.2012 16:47

Zarząd PKP SA, spółki matki kolejowej grupy, podjął decyzję o wybraniu do dalszych negocjacji trzech spośród zainteresowanych zakupem spółki TK Telekom. To konsorcjum firm Hawe i IT Polpager, GTS Poland oraz Netia S.A.

Oferta firmy Exatel została odrzucona.

Konsorcjum Hawe i IT Polpager otrzymało ograniczoną czasowo wyłączność na negocjacje.

W przypadku upływu okresu wyłączności rozpoczęte zostaną równoległe rozmowy także z pozostałymi wybranymi oferentami, tj. spółkami GTS i Netia

- Negocjacje rozpoczną się w najbliższych dniach. Zgodnie z przyjętym harmonogramem zakładamy sfinalizowanie transakcji do końca tego roku - mówi Maria Wasiak, członek zarządu PKP.

Reklama
Reklama

TK Telekom zarządza siecią teleinformatyczną liczącą blisko 30 000 km, łączącą ponad 300 miejscowości oraz setki instytucji, przedsiębiorstw i domów. Zysk netto spółki w 2011 r. wyniósł 11,3 mln zł, a EBITDA 73,9 mln zł.

Zarząd PKP SA, spółki matki kolejowej grupy, podjął decyzję o wybraniu do dalszych negocjacji trzech spośród zainteresowanych zakupem spółki TK Telekom. To konsorcjum firm Hawe i IT Polpager, GTS Poland oraz Netia S.A.

Oferta firmy Exatel została odrzucona.

Reklama
Budżet i podatki
PiS chce dalej rozdawać pieniądze. Ekonomiści: kołdra już dziś jest za krótka
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Budżet i podatki
Tak Putin kupuje sobie sojuszników. Ogromne pieniądze dla „zaprzyjaźnionych” krajów
Budżet i podatki
Polska pod coraz większą presją fiskalną. GUS podał dane o deficycie i długu
Budżet i podatki
Deficyt budżetu przekroczył już 200 mld zł. Ministerstwo Finansów podało nowe dane
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Budżet i podatki
Ile Niemcy mają zasiłków? Ponad 500, właśnie policzyli. A budżet trzeszczy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama