Reklama
Rozwiń

Orange stawia na e-obsługę

Wygoda, oszczędności, ekologia. To główne zalety cyfrowych narzędzi obsługi klientów. Orange Polska zdradza, jak się sprawdzają i co planuje.

Publikacja: 16.12.2019 08:00

Salon Orange Polska jest coraz bardziej ucyfrowiony

Salon Orange Polska jest coraz bardziej ucyfrowiony

Foto: materiały prasowe

Internet zmienił wiele aspektów życia człowieka, w tym to, w jaki sposób komunikujemy się i robimy zakupy. Firmy również sięgają po elektroniczne rozwiązania oparte na dostępie do globalnej sieci. Upatrują w nich oszczędności, których wprowadzenie nie niesie ze sobą obniżenia jakości usług, a wręcz przeciwnie – spodoba się konsumentowi.

Jak to działa, można prześledzić na przykładzie operatora telekomunikacyjnego oferującego zarówno usługi mobilne, jak i stacjonarne oraz płatną telewizję – Orange Polska.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Rosyjski bogacz traci majątek. Sfinansuje wojnę Putina
Biznes
Niemiecki biznes boi się poboru. A co w Polsce?
Biznes
Ustawa Trumpa, obawy firm transportowych, biznes przeciw unijnym regulacjom AI
Biznes
Fundacja rodzinna, czyli międzypokoleniowy skarbiec
Biznes
Microsoft zwolni 9000 pracowników, bo inwestuje w sztuczną inteligencję