Orange stawia na e-obsługę

Wygoda, oszczędności, ekologia. To główne zalety cyfrowych narzędzi obsługi klientów. Orange Polska zdradza, jak się sprawdzają i co planuje.

Publikacja: 16.12.2019 08:00

Salon Orange Polska jest coraz bardziej ucyfrowiony

Salon Orange Polska jest coraz bardziej ucyfrowiony

Foto: materiały prasowe

Internet zmienił wiele aspektów życia człowieka, w tym to, w jaki sposób komunikujemy się i robimy zakupy. Firmy również sięgają po elektroniczne rozwiązania oparte na dostępie do globalnej sieci. Upatrują w nich oszczędności, których wprowadzenie nie niesie ze sobą obniżenia jakości usług, a wręcz przeciwnie – spodoba się konsumentowi.

Jak to działa, można prześledzić na przykładzie operatora telekomunikacyjnego oferującego zarówno usługi mobilne, jak i stacjonarne oraz płatną telewizję – Orange Polska.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Aktywa oligarchów trafią do firm i osób w Unii poszkodowanych przez rosyjski reżim
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne