Reklama

Nowa strategia FCA: będzie dużo mniej Fiata

W piątek, 1 czerwca w Turynie dyrektor generalny Fiat Chrysler Automobiles (FCA) Sergio Marchionne przedstawi strategię koncernu. Rynek to wystąpienie nazwał „łabędzim śpiewem”, bo Marchionne odchodzi na emeryturę w 2019 roku.

Aktualizacja: 31.05.2018 17:12 Publikacja: 31.05.2018 17:06

Nowa strategia FCA: będzie dużo mniej Fiata

Foto: Bloomberg

Detale wystąpienia szefa FCA są ściśle strzeżone. Wypłynęły jednak informacje związane z generalnymi kierunkami planowanego rozwoju. Wynika z nich, że Marchionne chce postawić na przyszłość FCA, w której głównymi markami będą Jeep oraz Alfa Romeo/Maserati. Marka globalną ma być także amerykański Ram, natomiast Fiat będzie wycofany z Ameryki Północnej i Chin, zaś Chrysler pozostanie marką amerykańską i też tylko w USA ma być sprzedawany.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Kina walczą o widzów. W ten weekend mocno tną ceny
Biznes
Indie oczyszczają Adaniego z zarzutów Hindenburga: nie było manipulacji
Biznes
Polski rynek start-upów ożyje? Potężny zastrzyk pieniędzy od PFR
Biznes
Ministerstwo Cyfryzacji o UKE: prezesa nie ma, upoważnienia zostały
Biznes
Banki a klimat, TikTok i polsko-ukraińska umowa dronowa
Reklama
Reklama