Reklama
Rozwiń

Nowa strategia FCA: będzie dużo mniej Fiata

W piątek, 1 czerwca w Turynie dyrektor generalny Fiat Chrysler Automobiles (FCA) Sergio Marchionne przedstawi strategię koncernu. Rynek to wystąpienie nazwał „łabędzim śpiewem”, bo Marchionne odchodzi na emeryturę w 2019 roku.

Aktualizacja: 31.05.2018 17:12 Publikacja: 31.05.2018 17:06

Nowa strategia FCA: będzie dużo mniej Fiata

Foto: Bloomberg

Detale wystąpienia szefa FCA są ściśle strzeżone. Wypłynęły jednak informacje związane z generalnymi kierunkami planowanego rozwoju. Wynika z nich, że Marchionne chce postawić na przyszłość FCA, w której głównymi markami będą Jeep oraz Alfa Romeo/Maserati. Marka globalną ma być także amerykański Ram, natomiast Fiat będzie wycofany z Ameryki Północnej i Chin, zaś Chrysler pozostanie marką amerykańską i też tylko w USA ma być sprzedawany.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Spotify zirytował turecki rząd. Playlisty obrażają żonę Erdogana
Biznes
Napięcia UE–Chiny. Rozmowa Trumpa i Zełenskiego i szczyt BRICS w Rio
Biznes
Rosyjski bogacz traci majątek. Sfinansuje wojnę Putina
Biznes
Niemiecki biznes boi się poboru. A co w Polsce?
Biznes
Ustawa Trumpa, obawy firm transportowych, biznes przeciw unijnym regulacjom AI