Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 04.12.2018 20:00 Publikacja: 04.12.2018 20:00
Autor pełni funkcje Chief Ideator w firmie Synerise i profesora Data science na Akademii Finansów i Biznesu Vistula
Foto: Fotorzepa, Darek Golik DG Darek Golik
Pojawienie się autonomicznych pojazdów na masową skalę jest pewne. Bariery technologiczne zostały pokonane, a sztuczna inteligencja może prowadzić samochód znacznie lepiej i bezpieczniej niż człowiek. Pozostały bariery mentalne, prawne, kulturowe i polityczne, których przełamanie zajmie trochę czasu, różnie w różnych krajach czy regionach. Książka „Authonomy" wieloletniego wiceprezesa firmy GM, obecnie współpracującego z Waymo (firmą siostrzaną Google'a zajmującą się produkcją autonomicznych samochodów), pokazuje historię stworzenia autonomicznego pojazdu, od pierwszego konkursu DARPA w 2004 roku na pustyni Mojave między Kalifornią a Nevadą, którego nie ukończył żaden pojazd, aż po najnowsze osiągnięcia w tej dziedzinie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Zarobki w administracji rosną wolniej niż płaca minimalna, UE szykuje dronowy program zbrojeniowy, a Orlen skład...
Austriacki sąd uznał byłego miliardera i potentata nieruchomości René Benko za winnego jednego zarzutu oszustwa...
Gazprom, Rosnieft i Rosyjskie Koleje Żelazne RŻD znalazły się na podium największych rosyjskich dłużników. Ich ł...
Zwołane przez cypryjski wehikuł nadzwyczajne walne zgromadzenie Zespołu Elektrowni Pątnów Adamów Konin odwołało...
Płocki koncern proponuje nieco ponad 1 mld zł. Ta kwota ma wystarczyć na restrukturyzację wszystkich wierzytelno...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas