Aktualizacja: 10.07.2019 14:39 Publikacja: 10.07.2019 14:30
Foto: Bloomberg
Ella i Caitlin Wood - lat 9 i 7 założyły na stronie Change.org petycję skierowaną do obu koncernów, prosząc, by przestały one dodawać do zestawów plastikowe zabawki - informuje CNBC.
"Lubimy jeść w Burger King i McDonald's, ale zabawki dodawane do zestawów bawią nas tylko kilka minut. Szybko są wyrzucane i zaśmiecają oceany oraz szkodzą zwierzętom" - napisały dziewczynki w petycji, pod którą podpisało się już prawie 340 tys. osób.
Biały Dom szykuje nowe sankcje na Rosję, bo zmusić Kreml do zakończenia konfliktu na Ukrainie. Erste Group przej...
Choć Donald Trump postulował, by kraje NATO wydawały aż 5 proc. swojego PKB na obronność, to mimo buńczucznych z...
W Stoczni Wojennej w poniedziałek odbyło się symboliczne rozpoczęcie budowy, czyli tzw. palenie blach drugiej fr...
Stany Zjednoczone i Ukraina podpisały przełomową umowę surowcową, Polska boryka się z demograficznym kryzysem, a...
Poprawa rentowności, wzrost przychodów ze sprzedaży i znaczące ograniczenie straty – „Rzeczpospolita” jako pierw...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas